Alla inlägg under november 2011

Av mittlivsommalin - 30 november 2011 21:58

hej.

har inte hänt något speciellt kul idag. samma gamla vanliga:)

skola imon som vanligt, chill dag som varje torsdag:) vi har

hemkunskap, musik,luch, lång rast, matte,vi tjejer har sissta gången disa imon och killarna

har livskunskap, sen är det en hyfsad lång rast igen och sen

avslutar vi dagen med lugn So:) älskar torsdagarna:D


men nu ska jag gå och lägga mig:)

sov så gott, sötnosar:)


kramis

Av mittlivsommalin - 30 november 2011 16:21

hej.

paniken kommer krypandes längst ryggraden på mig!! jag hittar

verkligen inte mina No saker!:c och om jag inte gör det

får jag betala en massa pengar.. har letat hemma, men

när jag kollade i skåpet imorse var den inte där tyckte jag,

men mina glasögen var immiga.. hoppas verkligen den e där..

såå dåligt samvete!!..

hjälp vad ska jag göra!!?????

annars har det varit en normal dag.

pappa kallade , måste gå och äta.


kramis

Av mittlivsommalin - 29 november 2011 21:52

hej.

idag har jag bara varit hemma och pluggat inför engelska

provet som vi har på fredag:)

blev ett kort inlägg idag, förlåt  

men jag är supertrött så nu måste jag verkligen sov.

sov så gott!


kramis

Av mittlivsommalin - 28 november 2011 21:43

hej.

somsagt har varit en helt vanlig dag:) inget speciellt har hänt.

ska snart gå och lägga mig,för jag kunde typ inte sova

igår när det blåste:P


godnatt, sov så gott!

kramis

Av mittlivsommalin - 28 november 2011 14:43

hej.

har precis kommit hem från skolan. idag var det lugnt väder ute,

men igår var det storm:) som vädret kan ändra sig!!??

men iallafall, det har varit en lugn dag i skolan med som vanligt. vi har

haft klass-råd, engelska, svaenska, (lunch:P), spanska (som jag

läser, men andra i klasse läser franska eller tyska:)) och som sissta ämnet

hade vi no. och då skulle vi kolla film, men internet funkade inte

så vi hade nåt matte spel istället på en stor pektavla:P kul.

men nä.. nu måste jag verkligen plugga till engelska

provet till på fredag..


kamis

Av mittlivsommalin - 27 november 2011 14:49

hej!

förlåt att jag inte bloggade i torsdags, fredags och inte igår, men jag

har haft fullt upp hela helgen:

men i torsdags var det ett bråk på snygga. och vår lärare som vi skulle

ha sissta lektionen skulle på ett möte, så vi slutade halv tre:)

i fredags när jag kom hem packade jag och duschade. sen klockan

fem skutsade pappa mig till ankarlöv, där vi hade övernattning

med scouoterna:) kul,kul:D

igår kom jag hem från ankarlöv klockan ett, sen packade jag upp

duschade och gjorde vid mig. sen vid halv fem gick vi till farmor

och farfar, där farmors bror med familj var och min faster och

farbror:) vi firade nämligen farfars 80 dag:D vi fick smörgås-

tårta (och den var super god:D), sen fick vi kakor och tårta som farmor hade gjort:D

supergott alltihopa!!

nu idag gick jag upp vid nio tiden, åt frukost och gjorde vid mig. sen vid

kvart i elva skutsade pappa ner mig till sant petri kyrka, för jag skulle

på gudskänst där. var lite smått segt, efterssom det varade i en och en halv timme. när jag

kom hem spelade jag lite gitarr och så men inget mer. sen körde vi ner till

byn på lujskyltningen (men det var typ ingenting att gå på, brukar vara mycker mer saker)

och nu sitter jag i min säng och gör typ ingenting..:c

eller jo.. jag lyssnar på vinden som tar i i huset. det blåser väldigt väldigt mycket idag.


ska verkligen skärpa mig och blogga ikväll  

men ni får ha det så himla bra så länge!

kramis

Av mittlivsommalin - 23 november 2011 19:03

hej.

idag har det varit en vanlig dag i skolan. förutom att

vi fick en ny kille i klassen som heter jonas. han verkade

väl vara shysst:)

men annars har jag pluggat hemma och precis ätit.

asså jag känner mig seriöst inte på humör idag heller!! vi har

veckans mål i skolan, och jag skrev att jag skulle va glad hela veckan...

det gick tre dagar, sen var jag på dåligt humör.. (idag) jag

vet typ inte riktigt varför.. 

måste fortsätta att plugga glosor.


kramis

Av mittlivsommalin - 22 november 2011 20:26

hej.

varit en vanlig skoladag idag. efter skolan var det gitarr

lektion som varje tisdag. gick faktiskt ovanligt bra idag, känner

mig stolt:D

min morbror är här, och vi har ätit bullar och druckit te. mums:D

känner att jag inte har något annat att berätta idag.

bloggar kanske mer ikväll om jag har något roligare att

säga. det kanske händer nya saker ikväll som är kul:P


men ha det så bra så länge:D

kramis!

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards