Alla inlägg under mars 2012

Av mittlivsommalin - 31 mars 2012 17:02

Hej,då har man städat och fixat sig. Vet inte riktigt om jag är nöjd

med min outfit, men den duger väl;)

Japp, om en halv timme kommer gästerna, så nu måste jag gå

och sminka mig:)

Men jag bloggar mer imorgon, för ikväll hinner jag inte mer.


Ha det bäst!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 31 mars 2012 13:47

Hej.

Det var inte meningen att jag inte skulle blogga igår, men jag hann

inte starta datorn för det gick i ett igår:

Jag cyklade hem som vanligt efter skolan, var hemma i en kvart och

cyklade sedan och mötte mamma p jobbet. Sen cyklade vi ner till

Novas utförsäljning på kulturhuset, men jag hittade inte så mycket

faktiskt. Trode jag skulle hitta mer, men det blev ett linne och en

tjock-tröja:) Sen  cyklade vi hem och åt. Sen cyklade jag och min

kompis till kyrkan, för skuvo hade konfa cafe. Vi lekte och åt glass:D Och

sen när jag kom hem tittade jag på Let´s dance:D

Och idag var det scouter i Ankarlöv. Så nu när jag kom hem vid ett,

gick jag och duschade. Men nu har jag inte tid att sitta här mer,

för jag måste städa innan våra gäster kommer:)


Hörs senare!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 29 mars 2012 21:38

Hej igen.

Jag är super trött, så jag ska bara kolla klart på Biggest

Loser och sen sova

Kramis  

Av mittlivsommalin - 29 mars 2012 18:44

Hej alla fina.

Hur har er dag varit?? Min har varit super bra, gjorde klart mitt linne på

syslöjden:)

Men nu ska jag kolla på top model sverige:)

Hörs sen!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 28 mars 2012 21:51

Hej.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Haft en vanlig

skoldag.. En seg sådan..

Sen har jag bara varit hemma och pluggat lite inför matte

provet imorgon, och slappat:)

Men nu börjar jag bli, trött. Bloggar mer imorgon.


Ha det bäst, och god natt!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 27 mars 2012 19:35

Hej.

Idag har jag varit i skolan precis som vanligt.

Sen när jag kom hem åt vi, och sen körde jag och pappsen

till Ängelholm och köpte halm och spån till min älskling. Och

när vi var färdiga där gick vi till Rusta och köpte

glass:) Mums:D En riktig pappa-dotter eftermiddag 

Nu sitter jag i min säng och kollar på Halv Åtta Hos Mig. Men

jag måste gå och duscha snart innan mamma kommer hem:)

Tror inte jag bloggar mer ikväll, för jag är super trött idag:)


Ha Det Bäst, Och God Natt!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 26 mars 2012 21:10

Hej.

Ja, precis som rubriken låter: AJ!! Jag kommer ifrån köket (som jag gått

1000 gånger tidigare, och detta har aldrig hänt!!) och svänger runt till

vardagsrummet, och där är tydligen halt?? (Men enligt mig var det halt

iallafall:P) Så jag flyger som Bambi

på hal is, och rätt in i mammas vas så den går i sönder och jag spräcker

mitt öra!! Varför ska allt hända mig?? Ja,ja.. det har varit min titel sen

jag var liten, så det bjuder jag på:)

Sen har jag varit ute med min kompis:) Mys,mys 

Men nu ska jag packa gymnastikpåsen och hoppa

i säng, för nu är jag en utslagen liten Bamibi:P

Ha Det Bäst och God Natt!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 26 mars 2012 21:10

Hej.

Ja, precis som rubriken låter: AJ!! Jag kommer ifrån köket (som jag gått

1000 gånger tidigare, och detta har aldrig hänt!!) och svänger runt till

vardagsrummet, och där är tydligen halt?? (Men enligt mig var det halt

iallafall:P) Så jag flyger som Bambi

på hal is, och rätt in i mammas vas så den går i sönder och jag spräcker

mitt öra!! Varför ska allt hända mig?? Ja,ja.. det har varit min titel sen

jag var liten, så det bjuder jag på:)

Sen har jag varit ute med min kompis:) Mys,mys 

Men nu ska jag packa gymnastikpåsen och hoppa

i säng, för nu är jag en utslagen liten Bamibi:P

Ha Det Bäst och God Natt!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards