Alla inlägg under april 2012

Av mittlivsommalin - 30 april 2012 19:29

Hej igen alla fina!!Har precis ätit en halv pizza,eller rättare sagt: tryckt ner en halvpizza!! Uch vad jag är mätt! Känns som om jag har ätit en helgris;) Så nu gäser jag i soffan:)Ne nu får jag gäsa vidare;)Kramis<3

Hej

Av mittlivsommalin - 30 april 2012 11:21

Hej alla fina!!

Jahapp, då är man ledig från skolan idag då:) Och imorgon, skönt:) Pappa

håller på att "arbeta" hemma, så jag har fått vara en liten "hemma fru";) Nej, men

jag ska fixa middagen och så ska jag gå och vika tvätt och lite så. Men det är faktisgt

kul att hjälpa till, även om jag tyvärr in te gör det så ofat;) Hihi.

Någon som ska kolla på brasan ikväll?? Det ska nog vi göra tror jag. Men jag gillar

inte fyrverkerierna:( Jag är likssom "smäll" rädd. Men,men det ska nog gå bra..

Nej, men nu måste jag vika tvätt.


Ha det bäst!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 29 april 2012 21:56

Hej alla fina!!

Förlåt för den korta pausen, men jag har haft 39graders feber sen i onsdags. Men nu

är jag frisk, men nu börjar min förkylning komma:( Alltid något!! Ja så jag

har legat och degat i min säng sen i torsdags.. Hatar att vara sjuk, man har ju

ingenting att göra.. eller jo, men man är typ bunden vid sängen 24 timmar och

dygnet. Normalt går man ju upp till jobb och skola och sen är man uppe hela

dagen, tills det är tid att gå och lägga sig. Men om man är sjuk (iallafall jag) bor man

i sängen först på dagen och försöker sysselsätta sig själv på bästa sätt, och sen kanske

man är uppe 15min innan man ska sova, och sen ska man till sängen igen..!! Är det

någon mer än jag som hatar att vara sjuk??:P

Nåja. Idag har jag iallafall varit med min familj hos farmor och farfar och fikat:) Mums!! Och

när vi kom hem beställde vi nya skal till våra mobiler:) Bling säger jag bara;)  Men

nu börjar det dra lite i mina ögon-lock, så nu får man väll ta och göra vid

sig och hoppa i säng.


Hoppas att ni har haft en bra helg!! Och dag och kväll idag!!

God natt och Sov sött, så hörs vi imorgon!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 25 april 2012 19:32

Hej alla fina!!

Hann att blogga lite idag. Idag har vi haft matte projekt

och sen har jag och en kompis varit iväg. Men just nu mår

jag super dåligt!! Ont i halsen, fryser som en gris och

är varm i hela kroppen. Tur att vi är lediga imorgon. Så

det blir nog sängen tidigt idag tror jag..


Ha det bäst så hörs vi imorgon!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 24 april 2012 21:29

Hej igen alla fina!!

Nu har jag duchat och är ren och fräch:) Börjar blir

lite trött bara, men inte mycket, men jag måste

vila ut lite nu....

Det är inte säkert att jag hinner blogga imorgon, för

jag har massor av saker jag måste göra. Men jag ser,

ska försöka hinna med det endån, men jag kovar inget.


Ha det bäst och god natt!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 24 april 2012 16:43

Hej alla fina!!

Idag har jag gått i skolan som vanligt, men imorgon blir det matte dag

hela dagen i skolan:) Så vi slutar tidigare, och sen på torsdag

har vi operation dagsverket hela dagen så då är vi lediga. Och vecka

19 har vi prao och då har vi ingen skola, och nästa vecka är vi lediga

måndag och tisdag:) Tänk: det är det bara 7-8 veckor till jag/vi börjar

sommarlovet!!:D Helt otroligt vad ett år går fort, fast man går i skolan. När

börjar ni ert sommarlov i år??

Nehe.. man får väll ta tag i rummet nu igen då..


Hörs senare!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 23 april 2012 16:25

Hej alla fina!!

Sitter i köket med min mugg med varm choklad och bara myser:) (igen:P)

Hadde svenska prov i fredags och idag fick vi reda på våra resultat, och

jag höll på att tappa hakan när jag fick se vad jag hadde.. men jag blev

possitivt överraskad:)

Så ja, nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret och ser att det sådär

halvt regnar ute... Men det är såå skönt!! Jag kan bara sitta här och inte göra

någonting alls, för denna veckan har vi inga läxor!! Såå skönt, för annars blir

vi typ bombaderade med läxor i alla ämnen;) Men vi har prov nästa vecka, så jag

får väll ta och plugga lite inför det eller något;)


Kramis  

Av mittlivsommalin - 22 april 2012 21:03

Hej igen alla fina!!

Japp, jag har varit hos farmor och farfar med famij och fikat och

myst:) Mys,mys  Har ni hört att om man är född på en vardag, kommer

man fylla 50år samma dag?? Och det kom dem in på, så jag satt där med

mobilen och kalendern i högsta hugg när de frågade massa årtal, så

fick jag sitta där och byta år fram och tillbaks, fram och tillbaka..:P Och

i vissa fall stämmer det inte efterssom vi har skottår.

Så nu har jag precis landat in min säng efter jag tittat på Mästarnas

Mästare i vardagsrummet. Så här sitter jag i taights och mjukiströja

och myser:) Älskar att bara ta det lugnt och krypa upp i ett hörn av sängen

som är bäddad med massa kuddar och bara vara. Inga måsten och inga

läxor. Om två veckor kommer jag och min klass vara helt fria från läxor i en

hel vecka;) Kan ni tänka er??;) En vecka är igentligen ingeting, men bättre

än inget;) Vi ska nämligen praoa en vecka, och det ska bli super

intressant att komma ut på en "riktig" arbetsplats. Jag menar jag har varit med

mamma på jobbet och så, men det är inte samma sak. Om man är med sina föräldrar

blir det mer små prat med de andra och man ser inte arbetsplatsen på samma

sätt, som om man är ute på en helt annan plats med andra människor och så. Så

det ska bli super kul:)

Men nu ska jag hoppa in i dushen och plocka fram lite saker till

skolan imorgon och fortsätta mysa i min lilla hörna:)


Ha det bäst!!

God natt och sov så gott!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards