Alla inlägg under oktober 2012

Hej

Av mittlivsommalin - 31 oktober 2012 13:19

Hej alla fina!!

Vet att det är lite tjatigt, men jag ska verkligen bli bättre på att blogga<3 Men

jag vet ärligt inte varför jag inte bloggat på länge nu. Men förlåt<3

Var på kalas i lördags och i söndags var vi ute och gick, och sen kom farmor

och farfar hit och fikade och umgicks. Mysigt värre<3 Sen i måndags, vad

gjorde jag då..?? Visst ja!! Jag var och fottade mina tänder på sjukhuset

och sen var jag hemma hela dagen. Och igår kom mammas jobbarkompis

hit och det blev en liten mys eftermiddag/kväll med mackor och massor

av prat:) Själv gick jag in på mitt rum efter ett tag och tittade på 112 på

liv och död:) Idag ska vi äta och sen ska jag va med min underbara kompis<3

Lite tråkigt inlägg kanske, men ska försöka blogga mer senare:) Kom på att

jag glömt att lägga upp månadens bild. Så det måste jag göra idag, för imorgon

blir det ju en annan bild:) Kom på att jag inte bytat än.. Har fortfarande Danny

kvar, som var i september..;) Jaja, sån är jag;) Men ska försöka lägga upp

dels bilden och kanske ett roligare inlägg lite senare idag/kväll.


Ha det bäst!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 25 oktober 2012 18:26

Hej alla fina!!
Näst sista dagen på praon idag.. sorligt faktiskt.. kommer sakna allt och alla!!:(<3
Men vad tycker ni om mitt tyg till min klänning?? Jag ska ha ett vitt tyg med under:) Hoppas den blir bra!!;)
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 25 oktober 2012 18:26

Hej alla fina!!
Näst sista dagen på praon idag.. sorligt faktiskt.. kommer sakna allt och alla!!:(<3
Men vad tycker ni om mitt tyg till min klänning?? Jag ska ha ett vitt tyg med under:) Hoppas den blir bra!!;)
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 23 oktober 2012 17:11

Hej alla fina!!

Sorry att jag inte bloggat på ett tag, men jag har en spickq i leden

i handen så jag går gipsad så jag har inte haft lust att blogga

innan:( Hoppas ni har förståelse för det<3 Tack<3

Igår började jag min prao vecka på dagis:) Helt fantastisk personal

och helt fantastika barn!! Så nu har jag tre dagar kvar, sen är det

lov och sen skola som vanligt:) Skönt med lite avbrott i vardagen

tycker jag:)

Men nu ska jag kolla vidare på 112-på liv och död:)


Ha det super bra!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 19 oktober 2012 19:43

Hej alla fina bloggläsare!!

Har inte bloggat på länge och kommer nog inte göra

det på ett tag tror jag.. Har hänt en del de senaste

dagarna som jag inte vill ta här än;)

Kanske bloggar imorgon eller på söndag,

får se helt enkelt. Men kolla gärna in här då och

då och ser om lata jag har kommit igång med skrivandet än;)


Ha det bäst!!

Stor Kramis!!<3

Av mittlivsommalin - 14 oktober 2012 18:43

Hoppas ni haft och har en underbart skön söndag allihop!! Vad har ni gjort

denna helgen?? Hoppas iallafall att ni har haft det toppen bra!! Det har iallfall

jag haft:) Igår var jag och familjen på öppet hus på gymnasiet, och på kvällen

var jag hemma själv och mös:) Idag har det inte hänt så mycket.. Farmor

och farfar kom förbi och kollade på mitt rum som jag tapetserade om för typ

en månadsen, över det tillochmed:) Men det blir långt mellan gångerna ibland,

så är det. Men vi var varit hos dem fler gånger istället:)

Jo, fixat min design med, blev faktiskt super nöjd med den. Fast det är en sak

jag är lite osäker på, och det är rubrikernas tecken snitt.. Jag ser knappt vad där

står, så det ska jag nog ta och fixa sen, men jag orkar inte nu ( så lat

som jag är;))

Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 14 oktober 2012 18:43

Hoppas ni haft och har en underbart skön söndag allihop!! Vad har ni gjort

denna helgen?? Hoppas iallafall att ni har haft det toppen bra!! Det har iallfall

jag haft:) Igår var jag och familjen på öppet hus på gymnasiet, och på kvällen

var jag hemma själv och mös:) Idag har det inte hänt så mycket.. Farmor

och farfar kom förbi och kollade på mitt rum som jag tapetserade om för typ

en månadsen, över det tillochmed:) Men det blir långt mellan gångerna ibland,

så är det. Men vi var varit hos dem fler gånger istället:)

Jo, fixat min design med, blev faktiskt super nöjd med den. Fast det är en sak

jag är lite osäker på, och det är rubrikernas tecken snitt.. Jag ser knappt vad där

står, så det ska jag nog ta och fixa sen, men jag orkar inte nu ( så lat

som jag är;))

Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 12 oktober 2012 17:15

Hej alla fina!!
Förlåt att jag typ inte bloggat på två veckor. ska bättra mig!!<3
Men det har varit läxor och prov:) Hoppad ni förlåter mig;)<3
Precis varit ovh handlat och äter nu natur godis innan maten;)
Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards