Alla inlägg under november 2012

Av mittlivsommalin - 17 november 2012 11:51

Hej alla fina!

Hoppas allt är super bra med er denna fina lördag!!

Jag är verkligen hemskt ledsen för min frånvaro denna veckan, men

det har verkligen varit mycket, som jag går och tänker på dagarna

igenom..... Men hoppas ni har förståelse för det<3 Men jag såg på min

statistik idag att jag hade noll läsare igår och i torsdags.. Kanske ska

sluta blogga?? Vad tycker ni?? KOMENTERA!!!<3

Hoppas ni får en fortsatt fin lördag alla fina!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 13 november 2012 19:13

Hej alla fina!!
Hoppas att er vecka har börjat bra:)
Min har det:) Just nu sitter jag och kollar på ishockey, medans mamma pratar i telefon med sin vännina:)
Ha det bäst!!
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 11 november 2012 18:57

Hej alla fina bloggläsare!!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag (igen), men det har hänt en hel

del i mitt liv förra veckan som inte är så super kul.... Så därför

hat jag helt enkelt satt bloggen åt sidan ett tag. Hoppas ni har fårståelse

med det<3 Så om jag rätt som det är inte bloggar ett tag, kan det bero

på allt  som händer i mitt liv, som är en långvarig proces. Men jag

tror ni fina har fårståelse för det, eller hur??:) <3

Hur som helst, nu ska jag försöka glömma det ett tag och blogga om

lite roliga saker. Men just nu är jag väldigt väldigt nere.. Men men,

det ska väll finnas en topp om några år??:)

Men iallafall, idag är det farsdag!! Har ni gett er pappa/era pappor

något idag?? Min underbara, fina pappa fick polka schoklad:) Älskar

dig över allt annat pappa!! Du finns verkligen alltid där för mig när

jag behöver dig, och ställer upp och allmänt finns till för mig!!<3 LOVE YOU<3

Nehe, blev ett litet mindre kul inlägg.. Men jag behöver skriva lite

ibland, även om jag inte känner för att skriva precis allt som händer, för

det är min ensak. Men en liten del, kan jag dela med mig av..


Ha det bäst, och hoppas veckan kommer börja bra för er!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 1 november 2012 09:54

Hej igen!!
Lade upp två bilder men det va bara en som ville läggas upp.. menmen den andra kommer iallafall nu:)
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 1 november 2012 09:50

Hej alla fina!!
Blev aldrig att jag bloggade mer igår. Men idag kommer bilerna för oktober och november;) Liten slarver jag är;) Men det är sån jag är, har alltid varit och kommer alltid va!!;)
Ha det bäst!!
Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards