Alla inlägg under december 2012

Av mittlivsommalin - 31 december 2012 11:50

Hej alla fina!!
Idag är det sissta dagen på året 2012! Hoppas ni har en bra avslutning på detta året!! Tänk att det redan gått ett år till.. Det är verkligen helt galet vad tiden går fort..!!:) Jag sitter just nu i sängen och är en riktig chipsoman. Äter mina underbart goda stjärnor från olw:) Mums:D
Ha en fortsatt underbar 31 december dag alla fina bloggläsare!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 30 december 2012 19:27

Hej igen alla fina!!
Hoppas ni har en fin söndag!!
Idag har jag varit en riktig latmask!
Har inte gjort ett dugg.. Har iallafall precis ätit middag, lax och potatisgrattäng:) Mums:D Tänkte lägga upp en av alla mina julklappar:)

Bloggar kanske mer sen:)
Kram<3

Av mittlivsommalin - 30 december 2012 11:52

Hej alla fina!!
Börjar bli en vana det här med att sova länge om mornarna;) Idag gick vi upp vod 10tiden. Sen har jag inte gjort mycket.. Just nu sitter jag i sängen och äter Cashewnötter som är doppade i Yoghurt:) Mums!!:D
Skriver senare!!
Ha det bäst så länge!!
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 29 december 2012 21:13

Hej alla fina!!
Ligger just nu i sängen och spelar word4 med min kusin som jag inte träffat på super länge. Super mysigt:) Kul när vi ses:)<3
Annars händer det inte mycket just nu:)
Ha det bäst!!
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 29 december 2012 16:55

Hej alla fina bloggläsare!
Hoppas ni haft och har en bra lördag. Hag har inte gjort något speciellt idag, städat rummet och lite annat smått. Just nu sitter jag i min röda stol och spelar. Väntar på våra släktingar, har nämligen bjödit dem på middag.
Igår var jag som sagt på en pizzeria och åt med två kompisar och sen gick vi hem till en utav dem och hade en mysig kväll.
Men nu måste jag gå och fixa håret:)
Ha det bäst!!
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 28 december 2012 20:48

Hej alla fina!!
Idag träffade jag två tjejkompisar, gick ner i byn och åt på en supergod pizzeria:) Sen gick vi hem till min ena tjejkompis och var där ett tag:)
Ha det super bra!!:)
Kramis<3

Jul

Av mittlivsommalin - 24 december 2012 14:45

God jul på er alla mina fina bloggläsare!! Hoppas ni har en fin julafton:) Tänkte lägga upp en bild på mönstret på min klänning:)
Ha en fortsatt fin julafton!!:)<3
Kramis<3

Lov

Av mittlivsommalin - 21 december 2012 13:44

Hej alla fina!!

Idag är det fredag och min första dag på lovet:) Har fixat lite i köket

med disken och diskmaskinen. Sen har jag även städat mitt rum

och fixat lite:) Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Mysigt:)

Skriver mer sen.

Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards