Alla inlägg under januari 2013

Av mittlivsommalin - 31 januari 2013 17:35

Hej alla fina!!

Hoppas ni haft en fin vecka (med min lilla frånvaro), hoppas ni

klarat er fint ändån:) Men jag kan erkänna att jag sakant er

iallafall!!<3 Men det har varit en del läxor och sånt efterssom

jag inte var i skolan förra veckan, och då ligger man ju lite

efter i vissa ämnen.. Men det är bara att kämpa på:)

Precis gjort min veckostädning. Ska städa rummet varje torsdag

så pappa kan dammsuga här på fredagar. Fast ni som känner mig

vet ju att jag kan va lite slarvig ibland;) Så oftast blir det jag som får

fixa det själv:) Men idag var jag tvungen att fixa det. För imorgon

ska jag stå i köket när jag kommit hem från skolan och sen in i duschen

innan mina tjejer kommer hit en sväng!!<3 Super mysigt!!<3 Tänkte

kanske be er om tips när det gäller kläder. Vet inte riktigt vad jag ska

ha på mig. Men jag hittar väl något. Men vi får se om jag ber om

hjälp eller jag klarar mig själv:) Eller nja.. det handlar nog mer om

att jag inte orkar lägga upp bilderna;) Latis;) Men ni får se outfitten

som det blir imorgon:) När jag bestämmt mig:)

Lite långt, kanske tråkigt inlägg idag. Men kul att hinna sitta ner

och skriva, och orka skriva;) Så det känns extra kul att skriva till

er, och hoppas ni tycker det är lika kul att jag skriver<3 Skriver ju faktiskt

för er del!<3  Och för mig själv;)

        


Sköt om er alla fina bloggläsare!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 28 januari 2013 16:15

Hej alla fina!!
Hoppas ni har en bra start på veckan!!
Hinner inte blogga men tänkte bara skriva ett kort inlägg. Måste nämligen plugga..
Frös när jag kom hem, så går nu och myser i min tröja jag köpte i Turkiet:)
Hörs senare!!
Sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 27 januari 2013 17:55

Hej igen alla fina!!

Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på musik och surfar runt

på olika klädhemsidor:) Vill förnya min garderob, men behöver

igentligen inte mer kläder och så vill jag spara mina pengar,

men lilla jag har lite problem med att motstå fina saker. Jag

menar, man kan väl alltid ha nytta av det någongång;) Jag

och klädesbutiker är rena livsfaran för min plånbok;) Haha!!

Men nu kom jag precis på att jag måate doppa mina fina beskwier

i choklad.. Orkar inte.. Har ju typ stått med dem halva dagen samanlagt

känns det som.. Men dem är supergoda när dem är färdiga, så det är

värt besväret;) Pluss att alla mina släktingar är kära i dem. Får alltid

beröm för dem, och sånt är alltid kul:D Sånt gillar man:)

Lägger in bild på dem sen.

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 27 januari 2013 12:37

Hej alla fina läsare!!
Hoppas ni har en fin söndag:) Vi har storbak här hemma:) Jag bakar biskwier och mamma bakar kardemumma bullar. Mums:) Det ska vi ha till mitt kalas:) Fyller ju snart år!!:)
Nu ska jag kolla så dem inte blir brända:)
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 25 januari 2013 18:01

Hej alla fina!!
Hoppas ni har en fin fredag:) Första dagen i skolan efter operationen:) Skönt att va tillbaka igen:)
Nu ska jag mysa med mamma med min fil, banan smovi och kolla på 112på liv och död:)
Ha en super fredag och sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 22 januari 2013 12:55

Hej alla fina!!
Orkade inte blogga igår. Blev nämligen oepererad igår och är hemma från
Skolan idag efterssom jag har super ont och är yr och mår illa. Tänkte bara
Uppdatera er lite, men orkar inte blogga mer nu..
Sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 19 januari 2013 14:00

Hej alla fina bloggläsare!!
Hoppas ni har en fin lördag:) Har inte gjorr någonting alls idag. Bara legat i sängen, på överkastet och under täcket och kollat/kollar tv:) Mysigt:)
Igår skulle jag och mina 4tjejkompisar sova över hos en av dem, men stackaren blev sjuk:( Super synd om henne:(<3 Så det blev ändrade planer, så vi sov över hos en av dem andra kompisarna. Hade super trevligt, och hon hade gjort en superfin tårta:) Super mysig fredag med andra ord:)<3
Nu ska jag kolla klart på Sveriges Mästerkock:)
Sköt om er!!
Kramar<3
PS; Bjuder på en annan tårta med som vi gjorde i skolan, och några andra bilder. Den rosa tårtan fick vi igår:)

Av mittlivsommalin - 17 januari 2013 17:36

Hej alla fina!!
Redan torsdag idag. Veckan går såååå himla snabbt!! Det var inte längesen det var måndag..!! Som jag och mamma brukar säga; Det är måndag och fredag alltid;) Sitter och kollar tv just nu. Händer inget speciellt.. Skönt det med:)
Nu ligger snön tät på marken. Men det kunde den väl gjort på julafton?? Men men:)
Sköt om er!!
Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards