Alla inlägg under februari 2013

Av mittlivsommalin - 28 februari 2013 18:32

Hej alla fina!!
Hoppas ni haft en bra torsdag!!
Snart är det helg!! Det ska blinsuper skönt faktiskt:) Onsdagar och torsdagar är super jobbiga.. Onsdagar har vi super många lektioner och inga raster. Torsdagarna är lite bättre, men bäst av allt är fredagarna, inte så många lektioner och så är det ju typ helg;)
Har varit lite frånvarande nu varannan dag och jag är ledsen för det. Ska bättra mig <3
Dagens outfit;
Tröja; Present
Linne; ullared
Byxor; cubus

Sköt om er!!
Kramar <3

Av mittlivsommalin - 26 februari 2013 21:31

Hej alla fina!!
Sitter och tittar på sissta delen av maria och mindy nu efter en kväll av ishockey:)
Fick min skolatröja idag!!:D Super fina.
Men nu ska jag fixa inför läggning;)
Sköt om er!!
Kramar <3

Av mittlivsommalin - 24 februari 2013 15:14

Hej alla fina!!

Hoppas er helg har varit kanon bra!!

Min har väl varit ok men inget mer....

Imorgon börjar skolan igen efter en veckas ledighet:) Lite skönt

ändån faktikst:) Annars händer det inte mycket i mitt liv just

nu. Sitter och lyssnar på musik, och ska väl försöka att bli klar

med min svenska uppsats. Sen blir det nog glass:) Mums.

Men bloggar nog mer sen.


Sköt om er!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 22 februari 2013 19:29

Hej alla fina!!

Hoppas ni har en fin fredag och ett bra slut på denna vecka!! Själv är

det ju sista dagen på mitt lov för denna gången:( En vecka går såå

fort!! Men samtidigt som det är skönt att bara vara hemma och inte

göra ett dugg, så är det faktiskt rätt skönt att komma tillbaka i vardagen

och träffa klassen igen!!:) Så idag, denna sista lovdag, hade mamma

och pappa tagit ledigt. Så min dag startade med en supergod frukost

med bullar och allt:) Sen körde vi till Helsingborg och åkte så åkte

vi båten över till Danmark:)

Så gick vi och strosade omkring där i några timmar. Verkligen super mysigt, och jag

njöt varje minut av att gå där och bara mysa med familjen!!<3 Verkligen super mysigt!!<3

Så jag fyndade lite nya saker till skolan.

       

Jag behövde ett nytt penskrin eftersom mitt är smutsigt och ganska stort. Så

det är skönt med ett mindre:) Sen handlade jag bläckpennor för jag hade inte

så många hemma, och blyerts eftersom det går åt en hel del i skolan!!;)


Sen ville vi gå in på ett kaffe som vi brukar gå in till, och dem har verkligen

super goda kakor och bakelser:) Men tror ni ite att dem hade stängt för

renovering eller slagit igen!! ( Jag vet inte, men stängt var det iallafall;) ) Så

vi gick typ runt i hela Helsingör igen gör att hitta ett fik:) Men tillslut kom pappa

på att farmor och farfar brukar fika på ett fik, så vi gick dit, och dem hade ( tror

det eller ej med vår vanliga otur;) ) öppet!!:D Så vi gick in och fikade där. Jag fick

varm choklad och ett winerbröd:) Mums. Mamma och pappa åt såkallade

smörebröd:)

     


När vi hade fikat färdigt, gick vi in till en affär som ligger där och köpte pölser

med oss hem:) Sen tog vi båten tillbaka till Helsingborg. Och även på båten

hottade jag lite smått och gott:) Nu när jag får äta godis igen, gick jag bananas

på godiset och köpte på mig ett litet lager som jag kan ha någon vecks framöver;)

     

Fast så mycket bananas gick jag inte, för sådär supermyclet godis var det inte.


När vi kom hem till Sverige igen, åkte vi till Hylling och handlade på Citty Gross. Kan

ni gissa vad som hände??;) Jo, jag hittade även där saker som jag köpte med mig hem;)

   

Nagellacken var billiga, och jag behövde ett nytt vitt, och det ska bli kul att

prova det gråa;) Och över/understrykningspennor behöver jag, eftersom dem

används flitigt i skolan:)


Så dagen "avslutades" (den är ju inte riktigt över än) men pölser och korvbröd:)

Just nu gör jag inte speciellt mycket. Sitter här och skriver till er och lyssnar på

musik:) Men ska nog snart gå ut och se om det finns något att kolla på på tv:)


   

Igår när pappa kom hem från jobbet, hade lilla jag bakat mocka muffins:) Super goda!!


Tänkte lägga upp en bild på kvällens mys outfit:)

 

Tröja; Fick i födelsedags present

Linne; Ullared

Mjukisbyxor; Cubus


Ha en underbart trevlig fredags kväll!!

Sköt om er!!

Kramar<3


Av mittlivsommalin - 21 februari 2013 21:22

Hej igen alla fina!!
Har varit lite slö nu i kväll. Men nu tänkte jag lägga upp bilderna på kakorna som jag och farmor bakade igår:)
Annars ska jag inte göra något speciellt ikväll:)
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Sköt om er!!
Kramar <3

Av mittlivsommalin - 21 februari 2013 18:39

Hej alla fina!!Förlåt att jag inte bloggade mer igår, men jag varhos farmor och farfar, sen var det hem och iväg till zumban. Så det gick i ett:) Tänkte lägga uppbilde på kakor vi bakade igår:) Men dem kommeri ett senare inlägg:)Fick ny frisyr idag med. Blev så snygg så:)Men nu ska jag kolla 112 på liv och död:)Sköt om er!!Kramar <3

Av mittlivsommalin - 20 februari 2013 09:05

Godmorgon alla fina!!
Hoppas ni har det super bra!!
Igår var jag hos en kompis med två andra kompisar:) Super mysigt hade vi:) Kul att vi kannumgås ibland allihopa i vårt lilla tjejgäng:)<3
Så jag lägger upp en bild på gårkvällens outfit:)
Annars har jag inte mer att säga/skriva om för tillfället, men skriver mer senare:)

Sköt om er och ha en kanon onsdag!!
Kramar <3

Outfit;
Tröja; Gina Tricot
Linne; Ullared
Byxor; Cubus

Av mittlivsommalin - 19 februari 2013 15:27

Hej mina fina bloggläsare!!
Sitter just nu och kollar top model sverige och målar naglarna. Det blir fransk manikyr:) inte så bra men men....;)
Sköt om er!!
Kramar <3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards