Alla inlägg under april 2013

Av mittlivsommalin - 29 april 2013 20:42

Hej på er alla mina fina bloggläsare!!

Idag är det en ny vecka:) Alltid lika kul att se vad veckan har att

erbjuda:) Imorgon är det valborg, och maj börjar!! Så skönt, för nu

känner iallafall jag att våren äntligen är på väg!!

Igår var vi på familia och shoppade en balklänning till mig, men som vanligt

kom jag hem med lite mer kläder än vad som igentligen skulle fått följa

med hem.. Men jag fastnade ju för dem, så snygga tycker jag. Köpte ett par

byxor och två kortärmade tröjor. Kommer förmodligen bild på dem imorgon:)

Men annars har det inte hänt speciellt mycket i mitt liv. Men nu ska jag gå och

dusha innan jag ska kolla på en stark resa igen:)

Bloggar mer imorgon.


Sköt om er!!

Kramar<3


Av mittlivsommalin - 27 april 2013 19:57

Hej alla mina fina bloggläsare!!

Jag är verkligen super duper ledsen att jag har slarvat med bloggen i nästan en

hel månad!! Ska verkligen skärpa mig nu, men det har varit mycket med nationella

proven och en massa uppsattser som ska in och glosor och en massa annat skol

arbete.. Suck.. Men nu ska jag verkligen försöka att blogga varje dag och förhoppningsvis

lite bilder då och då. Men nu ska jag umgås med min kusin.


Sköt om er!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 13 april 2013 17:14

Hej alla fina bloggläsare!!

Verkligen super ledsen att jag inte har bloggat på 1-2 veckor nu, men jag har

heft ganska mycket i skolan med nationella proov och uppsattser som ska vara

inlämnade, glosor och en bokrecension.. Så jag har heft fullt upp. <3

Nu är det helg så nu ska jag bara koppla av precis allt och bara vara:)

Är allt bra annars?? Hos mig är allt bara toppen:) Hoppas det är det hos dig med:)

Idag har jag som sagt inte gjort ett smack, bara gått och lullat lite;) Mysigt värre:) Och

just nu sitter jag i min fåtölj och kollar på Sofias Änglar. Svårt att föreställa sig dessa

människors situation, men jag känner lite med dem eftersom att jag med förlorat en

alskad släkting<3 Hemskt!!<3 Så på sätt och vis vet jag vad dem går igenom eftersom

jag gjort samma sak<3

Ikväll blir det en god köttbit, potatisbollar, berässås och cola till middag;) Verkligen

super gott!! Hoppas ni med ska ha en lika mysig kväll som jag ska ha:)


Sköt om er alla fina!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 1 april 2013 16:53

Glömmde bilderna i förra inlägget;) Så dem kommer nu:)
Mycket godis och gott vet ni;) Sen får det bli håda tag nu efter påsk:)
Kramar?

Av mittlivsommalin - 1 april 2013 16:52

Glömmde bilderna i förra inlägget;) Så dem kommer nu:)
Mycket godis och gott vet ni;) Sen får det bli håda tag nu efter påsk:)
Kramar?

Av mittlivsommalin - 1 april 2013 16:49

Hej alla fina!!
Hoppas allt är bra!
Bloggade inte igår eftersom jag och min familj spenderade hela dagen hos morfar i husbilen och husvagnsträffen:) Verkligen super kul och trevligt:)
Tänkte lägga upp lite bilder från helgen som varit:)
Hoppas er helg varit bra:)
Bloggar mer senare:)
Kramar <3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards