Alla inlägg under juni 2013

Av mittlivsommalin - 25 juni 2013 22:23

Hej alla fina!!

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, men nu har jag lov och jag tar och njuter av varje dag så mycket som jag bara kan. Men jag vet att ni kanske tänker; När du har lov har du ju all tid i världen till din blogg. Visst, det kanske jag har, men nu har jag ingen rutin utan bara tar dagen som den kommer, och då vill jag njuta och kanske råkar jag glömma bort blogen ibland.... Men jag glömmer inte er mina kära läsare!! Ni finns alltid här även om jag inte alltid finns här!! Men att ni följer mig i alla väder betyder verkligen super mycket för mig!<3 Och jag vet att ni inte blir arga eller ledsna på mig om jag inte alltid bloggar<3

Men nu kallar snart sängen!!

Sköt om er!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 20 juni 2013 12:39

Hej alla fina!!

Hoppas allat är bra med er!! Själv är jag inte riktigt hundra.. Jag är pigg och så, men jag känner

att det är någonting i kroppen som inte riktigt stämmer.. Vet inte vad det är, men så är det. I och med

att jag känner mig konstig idag, så har jag inte gjort många knop idag.. Suttit vid datorn och småplockat lite

men inget annat. Fast man får ha sina latdagar ibland:) Bara det inte blir för ofta;)

Hepp, nu ska jag fortsätta att slöa tills mamma kommer hem:)

Sköt om er!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 19 juni 2013 12:12

....dåligt av mig att inte ha bloggat på typ en vecka!! Saken är den att jag har tänkt på att jag skulle bloggat flera dagar nu, men dedt har tyvärr inte blivit mer än tänkt.. Förlåt alla fina<3

Hoppas iallafall atta alla har det super bra och att alla får ett fantastiskt sommarlov:) för jag tror alla har börjat sina sommarlov nu, eller har jag fel?? Hur som helst så var det väldigt mycket för mig förra veckan. Men kul hade vi!! Och jag har faktiskt tagit lite bilder under förra veckan;) Så detta inlägget kanske blir lite långt, men jag får ju ta igen allt jag missat;)<3

       

Bilder från när vi var i Hjelmsjövik med klassen på klassresa. Verkligen supermusigt hade vi<3


       

Vet inte varför klänningen hamnade på sniskan, men ni ser iallafall hur den såg ut;) Detta är bilder från balmiddagen och klänningen jag hade och mina kära naglar:D


Nallen jag vann när vi var på bakken:)

   

Kännde mig lika vissen som rosen, när jag gick från skolan och skiljdes från min undedrbara klass i fredags..<3

   

Och till sisst två bilder på min underbara älskling<3


Förlåt att vissa av bilderna är på sniskan, och fattar inte varför, men så är läget. Det är bilder iallafall och man kan se vad det är, bara det att man kanske måste vända huvudet lite;) Det är synd, men jag provade att ladda upp dem typ 3-4 gånger och det blir likadant varja gång. Så ja, jag vet helt enkelt inte varför;)


Idag gick jag upp, sen cyklade jag iväg och köpte mjöl. Sen har jag stått i köket hela förmiddagen och.. gissa vad??;) BAKAT!! Visst var det en överraskning??;) Nej, men jag älskar att baka, det är super kul:D Det som är mindre kul är att diska och plocka undan efterråt, och det är precis vad jag ska göra nu:)

   

Såhär blev resultatet; Vaniljmuffins med chokladbitar i. Super goda!!


Men ni får ha det så himla bra!!

Bloggar kanske mer ikväll. Men vi får se om det blir mer än bara tanke;) Haha!!

Sköt om er alla fina!!

Kramar<3






Av mittlivsommalin - 10 juni 2013 20:31

Hej alla fina!!
Har inte startat datorn idag, så det får bli ett kort inlägg från mobilen:)
Idag har jag fixat mina naglar:) så ni får e bild på naglarna men resten sv bilderna får ni någon annan dag; )
Sköt om er!!
Kramar <3

Av mittlivsommalin - 9 juni 2013 21:51

Hej alla fina!!

Hoppas ni haft en bra helg!!

Har nog inte bloggat på en hel vecka vilket är skam!! I torsdags till fredags var min klass

i Hjelmsjövik. Det var verkligen super kul och mysigt!! Tack alla!! Tog lite bilder därifrån så dom kommer

imorgon. Sen igår var min kompis och hennes familj här på middag, mysigt värre det med<3 Och idag

har det bara blivit en slappardag.  Har varit en kanon helg med andra ord!! Verkligen super mysigt allt jag gjort sedan torsdag!!

Har gjort en ny desigt på bloggen, men ska kanske byta imorgon eftersom att

jag inte blev riktigt nöjd.. Så det kommer en del bilder imorgon:)

Nu ska jag inta min kära säng;)

Sköt om er!!

Kramar<3


Av mittlivsommalin - 1 juni 2013 21:15

Hej igen alla fina!!
Hoppas ni haft en fin lördag och att ni kommer få en fortsatt fin lördag:) Vi har gäster nu och dem har inga barn, så jag ligger i min säng och kollar på robert gustavsson och äter godis och chips:) Ligger här och blir fet;) Men det får man göra på helgerna:)Sen blir det kladdkaka till kaffet:) Känner att det bir en väldigt fet lördag detta;) Men nu ska jag fortsätta att tjicka mig;)
Sköt imer!!
Kramar<3
(Obs; bilden är från surfplattan, därav kcalliten)

Av mittlivsommalin - 1 juni 2013 12:10

Hej alla fina!!

Hoppas allt är väl med er!!

Nu är det helg och igår om två veckor slutar vi skolan!! Min kusin slutar redan den 5, men den

sista veckan gör vi inte speciellt mycket och vi gör typ bara roliga saker, så den veckan bryr jag

mig inte så mycket om:) En vecka extra med min klass, så det är bara ett pluss<3 Kommer sakna

er!! Vi har haft 3 år tillsammans och vi har varit ovänner och vi har varit vänner, men nu det senaste

året har vi alla kommit varandra mycket närmare! Tanken på att jag kanske inte kommer att träffa

en del av er gör mig faktiskt lite ledsen innombords!!<3 nu dem två sista veckorna ska vi bara ha extra

kul. Hjelmsjövik och bakken!!

Nu på måndag är det början på spexveckan:) Eller ja, vi har spex måndag, tisdag och onsdag, och

eftersom att vi är lediga torsdag och fredag, har vi spex mpndagen och tisdagen veckan efter där:) Och

den veckan händer det ganska mycket;

#Måndage; Inget speciellt

#Tisdagen; Fotbollsturnering och bal

#Onsdagen; Klassensdagdå vi ska till bakken

#Torsdagen; Vandring

#Fredagen; SOMMARLOV!!

När slutar ni?? Har ni något speciellt planerat nu i sommar??

Bloggar mer ikväll!!


Sköt om er!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards