Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av mittlivsommalin - 1 augusti 2013 22:10

Hej igen alla fina!!

Jag hoppas ni har haft en underbart fin dag idag!!

Jag har inte gjort något speciellt som vanligt ;) Fast jag lagade faktiskt en tomat-paprika soppa till oss idag. Så det var jag som stod för maten idag :) Men det blev gott, så jag kan laga mat;) Men imorgon är det mer som står på shemat; städa badrummen, plocka lite på mitt rum och dammsuga. Så det blir en städdag imorgon med andra ord:) Ganska kul när man kommit igång  ändån:)

Men nu säger jag godnatt och sov så sött!!

Kramar<3

Mat

Av mittlivsommalin - 1 augusti 2013 13:01

Hej alla fina!!

Är allt bra med er??

Just nu sitter jag i köket framför datorn och äter soppa:)

 

Super god och super lätt att göra!!

#Häll i inehållet från knorr i en kopp

#Koka två dl vatten

#Häll i det i koppen och rör runt

#Låt stå i en minut

#NJUT!

Den är verkligen super god!!

Bloggar mer senare.

Sköt om er så länge!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards