Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av mittlivsommalin - 9 augusti 2013 18:03

Hej alla fina!!

Hoppas ni har en underbar fredag!! Är det varmt hos er?? Vi har runt 22 grader och sol här, så det är skönt. Förlåt för min lilla bloggpaus utan varning, men jag kännde att jag behövde det och att jag inte hade något att skriva om. Men nu ska jag komma igång igen minsann:) Förra helgen var det minsann full rulle.. Fredagen var lugn, lördagen var det konfirmation, så vi lämnade huset runt 9;30 tiden på morgonen och var hemma runt 00;00 på kvällen.. Sen på söndagen körde vi runt halv 12 till min moster för att äta upp lite rester från dagen innan, och efter det körde vi och min mosters familj till falkenberg för att titta på Stefan och Krister. Jag tyckte att den var bra, men de flesta av oss tyckte att den var si så där. När den var klar gick vi och åt på vårt stammställe:) Pizza blev det;) Mums!!:) Sen kom vi nog hem runt 21;30. Men nu i veckan har jag inte gjort så mycket. I måndags var jag och två tjej kompisar på stranden och hade det verkligen super mysigt!! Tack mina fina tjejer för en sån fantastisk dag tillsammans, det måste vi göra om !!<3 Men annars har jag bara tagit det lugt nu med en vecka kvar till skolan.. Ska bli ganska kul att börja gymnastiet, men jag är sjukt nervös!! Och om jag är det nu, hur kommer jag då inte vara på söndag kväll?? Jag kommer inte sova många timmar om jag känner mig själv rätt;) Men det ska nog gå bra. Och ett pluss är att jag och min bästis ska gå samma linje, så det känns skönt att ha med henne, och jag vet att vi kommer att ha ytterliggare tre underbara år tillsammans!! Oavsett om vi skrattar eller gråter så finns vi alltid där för varandra och vi löser allt tillsamman!!<3

Men nu ska jag nog gå och titta på tv innan farmor och farfar kommer hit ett tag:) Ska bli såå kul att träffa dem eftersom att vi inte gjort det sen jag kom hem.

Men ni får ha det så bra!!

Sköt om er!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards