Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av mittlivsommalin - 15 augusti 2013 13:15

Hej alla fina bloggläsare!!
Just nu gör jag samma sak so. Jag gjorde i går vid denna tiden.. ingenting... vi har hantverkare som bytar fönster hos oss nu och dem kom runt halv åtta i morse.. dem har lagt vitt papp över typ hela golvet och täckt min säng. Så här sitter jag nu igen då i min röda fåtölj i ett lite hörn på mitt rum:) Men jag roar mig iallafall:) Jag sover;), jag läser, spelar spel på mobilen, kollar Facebook och ibland kryper jag bara ner under min varma mysiga filt och bara är:) Mysigt! Så det blir nog att se glad ut och gå upp vid halv sju imorgon:) Men det är i och för sig bra i och med att jag börjar skolan på måndag:) Ska bli kul faktiskt:D Dock är jag lite nervös eftersom att det är första gången jag bytar skola. Men det ska väl gå bra får jag hoppas:) Men det ska bli kul att inte bara läsa fem dagar i veckan, utan vi har praktik två dagar i veckan:) Så det ser jag fram emot:) Men det är nog mist en vecka sen jag började längta till skolan tror jag:) Men fråga mig igen om någon månad så får vi se om det är lika kul då;) Men det tror jag eftersom att det är jag som valt vad jag vill läsa:) Hoppas iallafall att jag valt rätt:) Men just nu känns det rätt iallafall:)
Jag har funderat på en liten sak, tänkte jag ska börja ha dagens aoutfit eller något sådant, så det blir lite variation här på bloggen:) Ganska tråkigt nu när jag bara skriver vad jag gjort hela tiden:)
Men nu ska jag fortsätta att läsa:)
Sköt om er!!
Kramar <3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards