Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av mittlivsommalin - 18 augusti 2013 16:30

Hej igen alla fina!!

Japp, nu har jag bytat. Men jag hoppas verkligen att ni följer med mig till min ny blogg!! Det hade bettyt super mycket för mig, så det hoppas jag verkligen att ni gör!!<3

www.skuttemalinandersson.blogg.se

Jag kände att det var dags att prova något nytt efter 2 år här på bloggplatsen. Har faktiskt tröttnat lite på bloggplatsens design.. Känns lite tråkigt.Men annars har jag varit nöjd med bloggplatsen, men det är just det att det kanppt finns någon design och dem som finns är lite tråkiga.  Men nu känner jag mig nöjd med mitt val att lämna bloggplatsen för denna gång. Men vet vet, jag kanske kommer tillbaks om jag inte trivs med blogg.se efter ett tag. Men det tror jag inte, men man ska aldrig säga aldrig;)

Så nu säger jag hej då och sköt om er för sista gången på denna bloggen!!

Många kramar!!<3


Av mittlivsommalin - 18 augusti 2013 12:36

Hej alla fina!!

Hoppas ni hade en fin lördag i går och att ni har en fin söndag idag!!

Imorgon börjar jag skolan!! Längtar verkligen super mycket!! Ska bli såå hilma kul!!:D

Men igår hade jag en kompis här hemma på middag och lite lördags mys. Det var verkligen super mysigt. Det blev tacos, chips, godis, cola och en massa snack:) Vi hade det super mysigt!! Tack finaste du!!<3

Men nu har jag funderat lite. Funderar nämligen på att byta bloggsida. Från bloggplatsen till blogg.se. Men jag tänkte att jag ska kolla upp blogg.se lite idag och kanske starta en där, men vi får väl se:) Men i så fall hoppas jag verkligen att ni följer med mig dit!!<3 Det är ju tack vare er som jag bloggar!!<3 Om jag inte har några läsare så är det ju inte kul, och då slutar jag .Men nu har jag er mina fantastiska läsare som läser min blogg!! Tack!!<3

Men jag blogagr senare!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards