Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Helgen

Av mittlivsommalin - 5 november 2013 16:53

Hej alla fina blogg läsare!!
Hoppas helgen har varit bra!!
Jag har faktiskt glömt av bloggen lite under helgen, men nu är jag tillbaka! :D
I lördags var det allhelgonahelgen, så vi köpte blommor och körde först till mormors grav och satte ljus och blomor där och sen körde vi hem och gick sedan till minneslunden och la blommor där. I söndags var det städdag. Så jag röjde i tre låder, gardeoben och baddrumsskåpet på min toalett:) Så nu är det fint, ett tag till iallafall; ) Nu kommer mamma snart hem och så ska vi äta!! Mums, är verkligen hungrig nu!
Sköt om er alla fina!!
Kramar!!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivsommalin - 10 december 2013 18:53

Hej alla fina!! Ja nu har jag bytt blogg igen. Jag började om från 0 och har börjat om från början helt enkelt. Jag hoppas verkligen att ni föjler med mig dit:) mariecarolinemalin.blogg.se Kramar<3 ...

Av mittlivsommalin - 8 december 2013 15:18

Hej alla fina!! Hoppas allt är bra med er!! Just nu ligger jag i sängen under min filt och fryser:( Det är verkligen ruggigt kallt idag. Det har ju snöat och nu regnar det så det blir bara slaskigt:( Så vädret är tråkigt och det är lite mörkt när k...

Av mittlivsommalin - 7 december 2013 16:18


Hej alla fina!! Hoppas allt är bra med er!! Idag har det börjat snöa hos oss:) Kul, men jag brukar ha dåligt balans med cykeln när det är snö och halt;) Och nu har jag en dator också att hålla reda på och inte skada;) Idag har vi varit och köpt jul...

Av mittlivsommalin - 3 december 2013 10:29

God morgon alla fina!! Hoppas allt är bra med er!! Igår var jag ledig, och idag ska jag va där på eftermiddagen, så nu ligger jag och myser i min säng och slö kollar på tv:) Jag har kommit på att jag brukar skriva väldigt mycket om vad jag gör ...

Av mittlivsommalin - 2 december 2013 15:15

Hej alla fina!! Igår "jobbade" jag mellan 7-13:30. Så jag gick upp vid 5 tiden.. När jag kom hem var det att byta om och sen iväg på julbord. Och i lördags "jobbade" jag mellan 15-21. Så et har inte blivit så mycket sömn i helgen, men jag är helt l...

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards