Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av mittlivsommalin - 31 oktober 2011 21:27

hej alla bloggläsare:D

hoppas att ni gillar min blogg:D om ni har synpunkter på hur jag kan göra annorlunda eller

ändra, tycker jag att ni kan skriva kommentarer till mig så jag kan bli bättre:D??

men jag hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig med det:)

 

men nu börjar jag bli trött så jag ska nog snart gå och sova lite i en mjuk och skön säng:P

för inatt sov jag på ett liggunderlag på ett golv:P men det fungerade jätte bra det med:D

 

hoppas att ni kan sova gott inatt:D

 

GODNATT

kramis

 

Av mittlivsommalin - 31 oktober 2011 18:38

hej.

jag har ju inte berättat hur jag är som person, så jag tänkte att ni skulle få reda på lite iallafall:

jag är en glad och snäll tjej

skrattar väldigt mycket med mina kompisar

älskar rosa:D


kanske slänger in ett inlägg till lite senare:D

kramis

Av mittlivsommalin - 31 oktober 2011 15:52

hej sitter just nu och spelar buzz och äter godis  med en kompis, vi har jätte kul!

fast det vi skulle va med en annan kompis med, men hon kunde inte. så här sitter vi och äter godis och har kul:D


Av mittlivsommalin - 31 oktober 2011 12:34

nu har jag precis kommit hem från min kompis jag sov över hos med två andra kompisar till henne och mig.

vi hade kul iallafall:D fast det blev lite stelt nu när hon fick ont i huvet, men det är bra. hoppas hon kryar på sig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards