Alla inlägg den 22 december 2011

Av mittlivsommalin - 22 december 2011 09:50

godmorgon mina fina bloggläsare!!

jag har tyvärr inte hunnit blogga på två dagar nu tror jag.. förlåt

för det  ska bli bättre!!

nu är det äntligen jullov, och bara TVÅ dagar kvar till julafton!!:D tänk

vad tiden går fort. det känns som om det var någon vecka sen jag började

8:an.

dagen igår såg ut, att vi kom till skolan som vanligt, gick ner till

källaren i gymnastiksalen och dansade kring "granen" som var

vår klassföreståndare:P, sen gick vi till hemkunskapssalen och åt

en mussla med grädda och sylt som våra klassföreståndare bjöd 

på, efter det gick vi till matsalen och åt gröt. sen gick vi upp till

hemkunskapssalen och hade en tävling i typ en kvart innan vi gick till

aulan för att ha en musik tävling i hela D-laget. vi kom 3:a:D efter det

gick vi tillbaks till hemkunskapssalen och fick våra betyg!!:D sen sa

vi hejdå till våra lärare (men speciellt "min" mentor, för hon kommer

inte vara i vår klass mer nu, för hon ska bli mamma:( snyft, snyft:( för hon

var verkligen jätte bra!!)  när vi hade sagt hejdå till alla slutade vi, och

vi slutade klockan 12:P  sen cyklade jag med min kompis hem till henne och bytte

våra julklappar. hon kunder inte hålla sig, så vi öppnade dem med en gång istället

för att vänta till julafton som vi brukar göra   hon blev glad

för sina koler hon fick av mig:D och jag blev jätte glad för mina örhängen

och ett jättefint halsband med ett stort hjärta och ett litet hjärta i:D

nu ska jag bara slappa och ta det lugnt. eller nej föressten.... min moster

och morbror kommer till oss idag med deras två barn (alltså mina kusiner:P)

sen imorgon blir det uppesittarkväll med bingolotter:D fast vi brukar aldrig

vinna något.. man e typ en ifrån och så får en annan bingo.. så irriterande!!????


ha det så bra så länge!!

kramis

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards