Alla inlägg den 14 januari 2012

Av mittlivsommalin - 14 januari 2012 18:57

Hej.

Nu har jag och min familj ätir tacos:D Mums mums:P det var väldigt

längesen vi åt det så det smakade extra gott nu:P

Men nu måste jag visa min julklapp som jag jag fick av min underbara

kusin!!   www.pepparochchilli.bloggplatsen.se

 

Visst är den sööt??!!  


Nehepp.. nu ska jag nog snart hoppa in i dushen och sen blir det soffan med

gladiatorerna  


Ha det bäst!! 

Kramis 

Av mittlivsommalin - 14 januari 2012 16:40


Hej!

Här kommer lite bilder på saker från min jul  

Vår fina julgran som är utkastad nu:( saknar den faktiskt:P  


En godisnalle som jag fick på julbordet med pappas jobb:D  


Min fina marsipangris:P  


Vårt fina pepparkakshus.  


Fina trädet i den fina solen.  


Mitt fina pepparkakshjärta som jag köpte när vi var på Tivoli i Köpenhamn.  



Hoppas allt är bra med er, för det är kanoners här:D

Har fått upp mina gardiner idag,

och igår slängde vi ut granen:( Julen är verkligen över nu!! Julen är mysig,

men nu får jag vänta nästan ett år innan nästa jul kommer och jag får shoppa massa julklappar

till släkt och vänner!!   Men innan dess ska det hinna hända massor av roliga saker!  Jag

fyller 15, jag konformeras (stavning  ) sen fyller massa år och då får man gå på kalas  


Ska nog kolla på Gladiatorerna idag:p  Det är kul:P


Fortsatt trevlig helg så länge!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards