Alla inlägg den 26 juni 2012

Av mittlivsommalin - 26 juni 2012 21:28

..är det ett ganska lugn lov:) Jag gör inte många knop mer än mina sysslor, och lagar

mat och städar.. oki.. jag gör kanske några knop då;) Men det är kul:) Jag tycker absolut

att jag/vi skolungdomar är värda sommarlov!! Men just nu kanske mitt är liite långtråkigt!! Men

bara lite, för det är SÅÅ skönt att bara göra ingenting!!:D Vad tycker ni?? Gillar ni lugn och ro

och inte göra någonting, eller gillar ni att hålla igång hela dagen, eller gillar ni att hålla igång

halva dagen och sen komma hem och göra ingenting?? Jag är nog lite mer den sista tror jag;)  Mysigt

att komma hem och byta om till mjukiskläder, titta på TV eller bara vara. Men jag gillar med att

vara hemma och ta dagen som den kommer, ibland inte göra så mycket och ibland baka eller något

annat:) Skulle vara kul att veta hur ni är:)<3

Altså nu sen i lödags, har jag legat i min säng i typ 1-2 timmar innan jag somnat!! Jag hatar

det!! Jag bara ligger där och glor i taket, och typ räknar får eller nåt..;) Men jag hoppas att

jag kan somna lättare ikväll, och nu känner jag att mina ögon vill gå ner, så om jag har tur kan jag

lägga huvudet på kudden och somna innom en halvtimme;) Har ni lätt eller svårt att sova?? Själv

så när jag går i skolan, har jag super lätt att sova, men så har jag vissa perioder när jag har lov:) Hopp-

löst..:)

Oki, nu har ni fått stå ut med ett lite långt inlägg kanske?? Hoppas ni orkade läsa det iallafall!!;) Hoppas

ni haft en super bra dag idag med!! Men andledningen till att det blev lite längre, är att jag gillar att skriva

av mig ibland (och ibland kanske lite onödiga saker, jag vet inte??;))


Sov så gott och sov så sött, så hörs vi imorgon!!      

Kramis<3

Ps: Nu vill jag ha "riktig" sommar, därför bilderna från förra året;) Jag är trött på regnet nu..

Hej

Av mittlivsommalin - 26 juni 2012 14:14

Hej alla fina!!

Idag regnar det inte!! Kan ni tänka er: en dag utan regn på 4 dagar??:) Men solen skiner

ju dessvärre inte:( Men det kommer väl får jag hoppas;) Känner mig duktig;) Igår gjorde

jag korvstroganof och idag stekte jag pyttipanna:) Börjar nog skärpa till mig lite kanske;) Haha:)

Och rummet brukar inte se ut som ett bombnedslag längre, utan är för det mesta helt undan-

plockat:D

Men nu har jag inget mer att skriva om.


Hörs senare!!

Kram så länge<3  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards