Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av mittlivsommalin - 16 augusti 2013 15:41

Hej igen alla fina bloggläsare!!
Kanske är jag lite tjatig, men jag tänkte lägga upp en bild på hur det ser ut i vår trädgård just nu:)
Ganska rörigt, men jag tycker att det är lite mysigt med bygg kaos:) Det händer inte så ofta, så när det inträffarär det gganska mysigt:) Dem är klara med mitt rum nu, så nu kan jag ställa i ordning mina saker och få det lite hem trevligt:)
Men jag tänker att jag lägger in ett inlägg sen med dagens outfit:) Än så länge har jag inte startat datorn, men annars fixar jag designen en annan dag:)
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 16 augusti 2013 11:32

Hej igen alla fina!!
Nu är det full rulle här hemma:) och jag sitter i mim stol som vanligt och kollar:)
Men annars har jag inte hänt något speciellt:) Lägger upp dagens outfit senare idag:)
Kramar <3

Av mittlivsommalin - 16 augusti 2013 08:36

Godmorgon alla fina bloggläsare!!
Hoppas ni har en fin morgon!
Jag har varit uppe sen två timmar tillbaks och är ganska så trött....
Idag är det sista dagen på sommarlovet om man inte räknar med helgen som kommer:) Men som jag skrev i tidigare inlägg är jag verkligen super taggad att börja igen. Det ska bli super kul! Men idag ska jag njuta av min sista sommarlovs dag! Och det ska jag göra genom att sitta i mim fåtölj och se på när hantverkarna sliter;) Hihi!! Men det vet i sjutton var han tog vägen... Han kom hit och mätte, sen skulle han komma snart igen. Men nu har det gått lite mer än en timme och han har inte dykt upp:) Men han kommer väl;)
Men jag bloggar mer senare idag:) Ska försöka få med dagens outfit och kanske göra om designen lite om jag startar datorn:)
Sköt om er så länge!!
Kramar <3
Längtar tillbaks till england! Där var det sol och värme, nu regnar det och är mulet här:(

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards