Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av mittlivsommalin - 12 augusti 2013 13:17

Hej alla fina!!

Hoppas ni haft en toppen helg!! Det har iallafall jag haft. I lördags var min familj och pappas jobbarkompis familj på tosselilla med hela deras fack. Och så har dem ju choklad hjul, och jag spelade ganske mycket, men iallafall, jag satt med pappas jobbarkompis och hans fru och väntade på mamma och pappa eftersom att dem hade varit på toa. Och när dem kommer runt hörnet vad tror ni pappa håller under armen??!! Ett stort kexchoklad!!

 

Och vet ni vad det värsta var?? Han hade sattst tio kronor!! Jag var nära att vinna stort två gånger men annars fick jag två never stop och tre påsar gott och blandat i olika storlekar... Suck.. Men nästa år, då är det minsann min tur;) Sen körde vi hem till oss och åt pizza:) Och igår gjorde jag inte många knop.. Kollade på tv, spelade spel på mobilen, kollade facebook.. Ja inte så mycket med andra ord;)

Tänkte lägga upp en bild på saker jag köpte när jag var i England. Man ser kanske inte så bra, men man kan få en liten överblick iallafall:)

 


Nehe, nu får jag väl göra något vettigt innan min pappa kommer hem. Får väl ta och diska upp lite och städa upp lite på mitt rum. Sen har jag skalat och skärt morötter till middagen idag:) Lite duktig är jag;)

Bloggar mer sen!!

Sköt om er så länge!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards