Alla inlägg den 1 november 2013

Av mittlivsommalin - 1 november 2013 22:06

Hej alla fina!!
Hoppas allt är bra!!
Idag var mamma och pappa lediga så vi körde till Malmö och gick och shoppade på Emporia. Jag hittade en tröja, skor och en tröja till. Jag skulle ha med mig en hoddie eller en "kofta" från Holister, men alla dem va slut.... Men jag ville ha något med mig därifrån, så jag hittade en snygg kortärmad tröja istället som var runt 300 kronor billigare, så det var att tacka och ta emot:) Men blev ändå besviken eftersom att jag ville ha en sån tröja:( Men men man kan inte få allt här i världen; ) Innan vi åkte dit, gick vi ut på en brygga vid stranden och åt en macka och jag drack varm choklad till det. Mums!!:) När vi satt där hade vi utsikt över Turing Torso (stavning). Nu har vi precis kommit hem och nu ska vi nog mysa ner oss i soffan med popcorn ett tag!! Mys på hög nivå!! Jag har med andra ord haft en toppen dag!! Hoppas ni med har haft en toppen dag!!
Sköt om er!!
Kramar?
(Ursäka bildkvaliten och själva bilderna. Den blåa tröjan är med en uggla på och är halv långärmad. Och den vita tröjan är kortärmad)

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards