Alla inlägg den 8 november 2011

Av mittlivsommalin - 8 november 2011 20:49

hej. nu har jag precis duschat:D

jag ska nog träna lite till på läxorna och

sen ska jag sova:D

bloggar mer imorgon, hoppas ni kan sova gott inatt:)


godnatt!

kramis

Av mittlivsommalin - 8 november 2011 18:26

hej!

nu har jag typ ängnat halva eftermiddagen till att läsa. inte så jätte kul, men

nu har jag och pappa spelat lite buzz och det är betydligt roligare:D (men det andra måste med göras:P)

snart ska pappa köra och hämta mamma och när de kommer tillbaka ska vi äta mackor. mums:P

jag är på ett bra humör idag (även om jag måste plugga läxor:P)

säger nog godnatt ikväll:D


kramis


Av mittlivsommalin - 8 november 2011 15:52

hej!

idag har det varit rätt så lugnt i skolan:) vi gick till 2 och efter det var det gitarren som vanligt,

sen var jag tvungen att äta:) och nu så måste jag träna

inför mitt SO prov imorgon och mitt NO läxförhör imorgon:(

vet inte hur det kommer gå men SO:n känns faktiskt bra, för jag gillar SO:D


bloggar mer sen när jag pluggat klart:D

kramis!

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards