Alla inlägg den 21 november 2011

Av mittlivsommalin - 21 november 2011 21:17

  jag måste bara lägga till att jag har blivit väldigt dålig

på rubriker! förlåt mig, men det är bäst att ni vänjer er:P tyvärr  

hoppas det går bra ändån!!??


krmis!

Av mittlivsommalin - 21 november 2011 21:07

godkväll:)

har inte hunnit blogga idga.. sorry för det  

men jag har varit i skolan som vanligt, men vi fick håla på sissta timmen.

men jag och en kompis skulle till komfermationen idag.. så vi gick till

biblioteket så jag fick läsa lite i min bok. men vi satt typ en timme..

sen gick vi då till komfermationen och åt mackor och drack

saft förs:P sen började vi då, och idag pratade vi typ

om olika färger i kyrkan vad de betyder och så. men jag

tycker iallafall att jag har kommit i en jätte bra grupp! (vi är bara tjejer,

och alla känner alla:D)

när jag kom hem åt vi middag, och jag pluggade lite på glosorna till

på fredag..

sen gick jag ut och gick en liten runda, för det var skönt väder.

sen skjutsade pappa mig till farmor med gitarren efterssom jag ska

spela gitarr imorgon, och då följer farmor och farfar med för dem

tycker det är kul:D

....och nu har jag bara kollat tv och ska nog snart stupa i säng:P


men ni får ha det såå himla bra så länge!  

sov så gott!

kramis!



Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards