Alla inlägg under december 2011

Av mittlivsommalin - 18 december 2011 11:02

hej.

sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har

typ kommit hem sent hela veckan. ska skärpa mig<3

igår var hela min familj och min kompis familj i Köpenhamn:) vi

gick först på en liten mini julmarknad på torget, och mamma hittade som

vanligt något:) efter det gick vi in till Tivoli, på deras julmarknad och hade

det jätte mysigt:D det var mörkt och jätte mycket fina lampor överallt. och efter det

vid typ 8, gick vi igenom hela torget för att hitta en restaurag!! helt

otroligt!! men men... efter det gick vi till stationen och tog tåget till Helsingör,

där vi sedan gick på båten hem till Helsingborg.  på båten hem

blev det ett litet bråk, så dem knuffades.. lite läskigt faktiskt.. sen tog vi

tåget från Knutpunkten hem till lilla Klippan igen:) från stationen cyklade vi hem:)  jag

hade det jätte kul och mysigt:D<3 kommer kanske några bilder sen, om det funkar:P


ha det så bra!

kramis


Av mittlivsommalin - 13 december 2011 20:24

hej.

idag har vi först haft Lucia tåg i skolan, och sen hade vi

tema dag till klockan tre. det handlade om kvinno våld och

så. men jag spelar ju gitarr om tisdagar, och eftersom vi gick

till klockan tre fick jag ledigt så jag kunde spela gitarr:) och tur va

det, för det var sissta gången:P

annars idag har jag bara slappat och typ inte gjort

någonting. vid halv sju kom farmor,farfar,min faster och

min farbror hit på "Lucia kaffe". så dem är här just

nu:) vi har haft det jätte trevligt med riktig julstämning

med julmusik och julkakor:D mums:P

annars har jag inget mer planerat vad jag ska göra mer idag och

resten av veckan.


ha det såå bra så länge söötisar!!

kramis

Av mittlivsommalin - 12 december 2011 21:38

hej.

ligger just nu i sängen, måste erkänna att jag känner mig

väldigt handlingsförlamad just nu:P jag trillade

nämligen häromdagen med cykel och allt. och det räckte

ju heller inte med en gång.. ne, det skulle vara två gånger

jag skulle trilla. så jag skrapade upp hela mitt knä, och nu har jag

jätte ont. det liksom hugger tag ibland..:( men,men..

dagen idag har väl varit helt oki:) skolan först och sedan

komfermationsläsning till fem, så jag var hemma

vid kvart över fem. och imorgon i och med att det är

Lucia, ska vi ha tema dag, och då slutar vi inte förrän kvart i fyra! fast

igentligen slutar vi två.. och sen blir det långa dagar onsdag och torsdag

som vanligt. men det går väl:P

nu funderar jag skarpt på att gå och lägga mig, för jag är trött,

och har ont i benet.


ha det så bra, och god natt!

kramis

PS! glad Lucia:D

Av mittlivsommalin - 10 december 2011 22:05

hej:)

idag är det nobeldagen och det innebär att det är

min namnsdag!! tjoho!!:D hihihi:P

har ätit pizza och snacks, annars har jag typ

bara slappat här hemma idag. mys mys:D

har inget mer att säga idag.


ha det såå bra och sov så gott!!:)

kramis

Av mittlivsommalin - 8 december 2011 16:31

hej allihopa!:)

skolan  har väl varit

hyfsat bra..  men det är inget jag vill ta upp här på

bloggen.

e inte på humör för att blogga mer.


ha det så bra!!

kramis

Av mittlivsommalin - 8 december 2011 16:31

hej allihopa!:)

skolan  har väl varit

hyfsat bra..  men det är inget jag vill ta upp här på

bloggen.

e inte på humör för att blogga mer.


ha det så bra!!

kramis

Av mittlivsommalin - 6 december 2011 21:23

hej.

idag har jag varit i skolan som vanligt. efter det var det gitarren som gick

väldigt bra idag, måste jag säga:D sen körde jag,farmor och farfar hem till

dem och fikade:P sen skutsade farfar mig hem, och sen har jag pluggat

glosor och tal. men jag har även slö-tittat på tv:D

himla skönt denna veckan, vi har typ inga läxor allas!!??:D (vi brukar

normalt sätt ha mycket.)


nemen man får väl snart ta och gå och lägga sig:D


ha det så bra!!

kramis

Av mittlivsommalin - 5 december 2011 14:29

hej.

förlåt att jag inte har bloggat i helgen, men jag har haft fullt

upp:) här kommer vad jag har gjort: :)

i lördag på förmiddagen gjorde jag typ ingenting. sen vid 1 körde vi till munka

för vi skulle lämna jultidningar till dem jag sålde till:) när vi hade varit där

körde mamma och pappa mig till kusinen i munka. mamma och pappa tog med

morbror och moster i deras bil och körde till halmsta, för dem skulle se tomas pettersson:) så

dem lämnade mig hos mina två kusiner och så var min kill kusins kompis med där:) kul hade

vi:D

igår gick vi upp vid nio, åt frukost och körde till farmor och farfar:) vi hämtade dem

och körde och köpte var sen julgran och fikade där på det stället:D när vi var klara

där körde vi hem igen. jag,mamma och pappa slappade här hemma och duschade. för

vid halv två bar det vidare till nästa ställe: spången:D vi åt julbord där med pappas

job. jättegod mat och efterrätter har dem:D   när vi kom hem slappade vi bara hela kvällen,

och slog in julklappar:D

så hela helgen har bara sprungit iväg. därför har jag tyvärr inte hunnit blogga  


nä.. nu får man väll ta och göra spanska glosorna till onsdag då...

ha det så bra!!

kramis

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards