Alla inlägg under december 2012

Av mittlivsommalin - 20 december 2012 21:22

Hej alla fina!!
Torsdag idag och min sissta dag i skolan för det här året:) Hade lite tävlingar klassvis och vi fick även våra betyg:D Nöjd är bara förnamnet, Faktiskt;) Även om jag har klasskompisar som är bättre, men jag är ändån super nöjd med mina resultat
:D
Sen har jag inte gjort så mycket idag mer än att bara tagit det lugnt:)
Sitter just nu och kollar på ishockey.
Men nu ska jag fortsätta titta och ta mig en choklad boll:)
Ha det bäst!
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 18 december 2012 19:54

Hej alla fina!!

Hoppas ni haft en bra tisdag. Jag är verkligen inte på humör

för att blogga idag.. Är lite smått orolig nämligen, men det är

inget jag vill ta upp här. Hoppas ni har förståelse med det??<3

Ha en fortsatt bra tisdag!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 15 december 2012 18:30

Hej alla fina bloggläsare!!

Hoppas ni haft och har en bra/trevlig Lördag:) Min dag började

med att pappa och mamma väckte mig vid 9, vi åt frukost och sen

körde vi till CittyGross och julhandlade:) Efter det körde vi hem,

och då satt jag i typ 2 timmar och slog i julklappar!:D Älskar

att slå in julklappar, men efter 2 timmar tröttnade jag lite, så jag vet

inte om folket tycker det är så snyggt, men det får dem/ni tåla;) Efter

det dammade jag hela rummet och satte upp lite tomtar här och var. Och

efter det hamnade jag här; i sängen och bloggar lite:) Så som ni märker har

min dag gått i ett.. Så nu tänker jag inte göra ett enda dugg mer.. Imorgon ska

vi nog sätta in granen, men annars tror jag mamma och pappa med är

helt slut. Pappa kallade.

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 13 december 2012 20:33

Hej alla fina!!
Torsdag idag och slutet på veckan! Hoppas ni har det bra!:)
Sitter och kollar på aldrig mera fet och värmer mig under filten, med 14minus grader ute. Fin jukstämning:)
Kommer en fin bild från imorse:)
Kramis<3

Av mittlivsommalin - 9 december 2012 19:07

Hej alla fina bloggläsare!!

Hoppas ni har haft en toppen Söndag! Det har jag haft, inte gjort

något speciellt. Bara gått omkring och lullat lite här hemma:)

Men jag har även lite ångest innom mig.. Jag är en snäll person,

(iallafalla vad jag tycker och vill vara, men jag vet ju inte hur folk

uppfattar mig, men jag vill som sagt bli uppfattad snäll.) Men igår

formulerade jag mig super fel i ett sms till en kompis.. Och jag har

messat henne och hon svarar inte.. Jag har verkligen dåligt samvete

just nu.. Visst detta är bara en baggatell kan folk tycka, men jag är

verkligen vän med henne och då känns det verkligen inte som en

baggis att göra bort sig så som jag tycker att jag gjorde igår!! Men,men

vi får väl se hur allt är imorgon i skolan..<3

Har ni något speciellt inplanerat i veckan?? Det har inte jag. Jag tar dagen

som den kommer;) Tänk, snart är det julafton!! Helt sjukt vad tiden springer

iväg!! Jag menar det var inte länge sen det var sommar. Men hur som

haver är vintern en supermysig tid. I Love<3

Kramis<3  


Av mittlivsommalin - 9 december 2012 19:07

Hej alla fina bloggläsare!!

Hoppas ni har haft en toppen Söndag! Det har jag haft, inte gjort

något speciellt. Bara gått omkring och lullat lite här hemma:)

Men jag har även lite ångest innom mig.. Jag är en snäll person,

(iallafalla vad jag tycker och vill vara, men jag vet ju inte hur folk

uppfattar mig, men jag vill som sagt bli uppfattad snäll.) Men igår

formulerade jag mig super fel i ett sms till en kompis.. Och jag har

messat henne och hon svarar inte.. Jag har verkligen dåligt samvete

just nu.. Visst detta är bara en baggatell kan folk tycka, men jag är

verkligen vän med henne och då känns det verkligen inte som en

baggis att göra bort sig så som jag tycker att jag gjorde igår!! Men,men

vi får väl se hur allt är imorgon i skolan..<3

Har ni något speciellt inplanerat i veckan?? Det har inte jag. Jag tar dagen

som den kommer;) Tänk, snart är det julafton!! Helt sjukt vad tiden springer

iväg!! Jag menar det var inte länge sen det var sommar. Men hur som

haver är vintern en supermysig tid. I Love<3

Kramis<3  


Av mittlivsommalin - 8 december 2012 22:59

Hej igen alla fina!!
Morfar har precis åkt hem, han har varit hos oss ikväll och vi har haft det super mysigt<3
Men det märks att jag inte mår bra, för jag är super trött. Men jag hamnar väl inte i säng på ett tag ändån;)
Kramis och GodNatt!!<3

Av mittlivsommalin - 8 december 2012 13:14

December bilden kommer nu:)
Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards