Alla inlägg under december 2012

Te

Av mittlivsommalin - 8 december 2012 13:08

Hej alla fina!!
Sov till halv elva idag hihi;) Inte likt mig, men nu är jag ju förkyld så det är kanske därför, vad vet jag;)
Hoppas er helg börjat bra iallafall!!:)
Nu ska jag njuta av vinterbädret i mina joggingbyxor och dricka te som värmer min lilla hals;)
Kram så länge!!<3

Te

Av mittlivsommalin - 8 december 2012 13:08

Hej alla fina!!
Sov till halv elva idag hihi;) Inte likt mig, men nu är jag ju förkyld så det är kanske därför, vad vet jag;)
Hoppas er helg börjat bra iallafall!!:)
Nu ska jag njuta av vinterbädret i mina joggingbyxor och dricka te som värmer min lilla hals;)
Kram så länge!!<3

Av mittlivsommalin - 7 december 2012 21:05

Nu kommer bildbomben:)

               

Eller iallafall en liten bildbomb med några bilder:)

Ha det bäst och sköt om er!!

Kramis<3

Av mittlivsommalin - 7 december 2012 20:43

Hej alla fina!!

Hoppas ni har en fin fredagskväll!!

Ligger just nu i sängen och kollar på X-faktor. Ligger under filten

och fryser som bara den med tjock tröja och allt.. Tror jag kommer

bli sjuk snart, hatar att vara sjuk, men jag känner mig lite smått

febrig så vi får väl se.. Men det går någon sjuka nu, för det är rätt

så många som är sjuka nu på skolan.. Men men.

Tänkte jag skulle lägga upp några bilder från Turkiet äntligen!! Lade in

bilderna i kameran igår.. Hehe!! Men det kankse piggar upp lite nu när

det ligger drivvis med snö på marken;)

Men de kommer i ett senare inlägg;)


Kramis så länge!!<3

Jul

Av mittlivsommalin - 3 december 2012 17:40

Hej alla fina!!

Jag ber verkligen supermycket om ursäkt att jag inte bloggat på

super länge!! Jag vill verkligen, men ibland har jag haft fullt upp

och haft massa andra saker i tankarna. Men jag ska verkligen börja

med bloggandet igen Jag Lovar!!<3 Tack ni som kollar in här

och följer mig även fast jag inte bloggar så ofta. Men kolla gärna in

här då och då:)

Men nu kom mamma hem så nu ska jag vara lite trevlig mot

henne:)

Hörs senare!!

Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards