Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av mittlivsommalin - 16 augusti 2012 18:13

Hej alla fina bloggläsare!!

Jag är verkligen superledsen att jag inte bloggat på två över två veckor, men jag och min

familj har varit i Turkiet i två veckor:) Det var verkligen super skönt att sola och bada i

två veckor, men det var lite hett;) Så jag kom hem idag vid halv fyra imorse:) Igår checkade

vi ut på hotelet vid 12, satt och väntade på hotelet till klockan var fem i halv åtta, sen kom bussen

och hämtade oss. Sen gick vi igenom alla säkerhetskontroller, lämnade väskorna och allt sånt,

och när det var klart satt vi och väntade vid gaten i 1-1,5 timme.. Sen flög vi vid lite över elva

och landade i malmö vid 20 i 2, sen fick vi väskorna och körde från glygplatsen vid 2 och sen kom

vi hem vid halv 4.... Och sen har jag sovit till klockan 12 idag:) Och sen har vi typ inte gjort

någonting speciellt, för det har jag inte orkat;) Nej, men det var verkligen super mysigt och skönt

att ha semester i Turkiet:) Det har blivit mycket god mat, sol,bad,nya vänner och mycket shopping;) Nej,

jag skulle absolut vilja åka dit igen. Men jag har inte lagt in bilderna idag, men när jag väl gör det kanske

det dyker upp lite bilder från semestern:) Och hotelet var också verkligen toppen!! Fast personalen kunde

typ inte så mycket engelska utan mer tyska;) Men det funkade det med:)

Men nu måste jag gå:)

Ha det superbra!!

Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards