Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av mittlivsommalin - 26 augusti 2012 19:22

Hej alla fina!!

Orkade inte blogga mer igår kväll;) Men vi hade folk här, och jag var mest på mitt

rum och mös:) Idag har vi varit på Väla, så jag har förnyat min höst garderob

lite:) Supersnygg tröja enligt mig och ett par nya jeans eftersom jag lyckats

spräcka dem andra jag hade:( Så jag köpte typp exat likadana eftersom jag trivs

super bra i dem:) Sen var vi på Ikea och där köpte jag ett lapptop (stavning)

bord som jag inviger just nu faktisgt (staning) :) Super bra är det. För nu sitter

jag i sängen och så knöla det inte sig och det är i lagom höjd:) Och sen gjorde

vi lite andra små äranden nu när vi var iväg:) Kul hade vi iallafall;) Men nu ska

jag bara vänta på att mitt nagellack ska torka lite mer och sen ska jag spela gitarr

och så ska jag nog skriva lite på spanskan:) Sen blir det väl inte gjort så mycket mer,

och sen kallar sängen och en ny dag imorgon och ny vecka dessutom:) Skola med va

det ja;) Men vi hörs imorgon!!

Kramis och Godnatt!!<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards