Alla inlägg under januari 2013

Av mittlivsommalin - 15 januari 2013 18:45

Hej alla fina!!
Hoppas ni har fått e bra början på en ny vecka:)
Har varit i skolan som vanligt i dag. Men det har hänt
olycka idag.. Tragiskt värre:(
Men nu går jag i skolan i tre dagar till sen är det
helg och sen smäller det!! Super nervös redan:( Berättar
mer sen:)
Sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 12 januari 2013 13:48

Hej igen alla fina!
Nu tänker jag inte göra någor mer. Har städar några låder och städat mitt rum, så nu är det super fint:) Men nu ska
jag dammsuga:)
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 12 januari 2013 13:48

Hej igen alla fina!
Nu tänker jag inte göra någor mer. Har städar några låder och städat mitt rum, så nu är det super fint:) Men nu ska
jag dammsuga:)
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 12 januari 2013 12:35

Hej alla fina bloggläsare!!
När jag slog upp ögonen idag var det helt vitt på marken och minusgrader ute!! Jag vill inte ha vinter igen.. Det ska ju bli vår nu och inte dubbelvinter?? Det kunde isåfall kommit innan när man hade alla julsakerna uppe och julkännsla. Nu har vi packat ner allt och granen är utslängd med:( Lite tråkigt. Men om 11 månader kommer julgranen i igen:)
Sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 8 januari 2013 20:19

Hej alla fina!!
Imorgon börjar jag skolan:) Ska faktiskt bli ganska kul att börja skolan igen:) Går en halv vecka nu och sen en vecka:) Så en och en halv vecka innan det händer..
Sitter i soffan och kollar på Sveriges Mäster Kock:) Nu ska jag fortsätta att kolla:)
Sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 6 januari 2013 18:00

Hej alla fina!!

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, men har inte haft något

att blogga om:)<3

Igår var vi på kalas hos min kusin:) Trevligt värre med supergod tårta!! Mums!! Idag

har jag som vanligt inte gjort någonting alla;) Så det är även därför jag inte bloggat,

blir likssom tråkiga inlägg när det inte händer någonting speciellt. Och det gör det inte

nu efterssom jag har lov, och iochförsig inte så mycket variation när jag går i skolan

iheller;) Men det är mer variation än att bara gå hemma och dröna;) Just nu går jag

här hemma och lyssnar på 1D på hög volym:D Så sjukt bra!<3

Börjar skolan på onsdag.. Men det ska ändån bli skönt att börja göra något igen

och ha rutiner på vardagen igen:)


Sköt om er!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 2 januari 2013 16:39

Hej alla fina!!
Hoppas allt är bra!! Lite tråkiga inlägg nu för tiden, men det händer inte mycket i mitt liv just nu:) Denna ledigheten har bara varit rena slapp ledigheten:) Idag orkade vi inte laga middag, så vi körde ner i byn och åt thai/kina mat. Gott var det iallafall:) Mums:D Sen har det inte hänt mycket.
Tänkte visa mitt fördral till min surfplatta i UllaRed:) Jag gillar ju rosa;) Lägger även upp lite fler bilder på saker jag köpte när vi var där:) Bland annat en super snygg tröja, och när jag kom hem var det hål i den:( Men där är ju hål och mamma lagade så det syns inte så mycket, men ändån!:( Lägger även upp lite julklappar jag fick med:)
(kameran krånglade, men hoppas det går bra ändån)
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 1 januari 2013 22:28

Hej alla fina!!

Japp, idag har det varit ännu en slappdag:) Det har vi typ haft hela

julen. Bara gått hemme och mösit och spelat spel, lyssnat på

musik och kollat på filmer:) Mysigt värre<3

Men nu är jag trött. Så nu går jag och lägger mig:)


Sov så sött!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards