Alla inlägg under januari 2013

Av mittlivsommalin - 1 januari 2013 16:24

Det börjar bra;)

Av mittlivsommalin - 1 januari 2013 16:21

Hej alla fina!!
Halv ligger i sängen och lyssnar på 1D på spottyfy:) Sjukt bra dem är!!<3
Hoppas ni hade en lika trevlig kväll/natt som jag hade igår/idag:) Kom nämligen inte i säng förrän klockan 3 i natt:) Men sen sov jag till 11, så nu ör jag utvilad och pigg;) Vi var hos underbara vänner och min bästis och firade nyår. Verkligen super mysig/trebligt:) Fast jag gillar inte raketerna, så jag tittade typ ner i marken när bi sköt upp våra, men jag kollade på dem runt omkring;) Men mitt nyårslöfte är att detta året ska jag titta på våra wgna raketer;) Haha!! Annars har jag inget nyårslöfte. Har mitt i en månad till
nu. Började nämligen med mitt löfte en dag efter jag fyllt år istället för på nyår;)
Så den 4:de feburari ska det krängas godis må ni tro:) Haha nej så farligt blir
det inte, fast lite godid ska jag dock äta. Har ni nått nyårslöfte i år?? Komentera gärna, kul att läsa vad andra har gör nyårslöften och om ni har några!?
Tänkte lägga upp en bil på min nyårsklänning jag hade igår:) Det kommer även en månsdens bild senare. Och i år lovar jag att lägga upp den under "månadens bild" :)

Sköt om er!!
Kramar<3

Av mittlivsommalin - 1 januari 2013 01:29

Hej alla fina!!
Ville bara kika in och önska alla ett gott nytt år!!
Hörs sen när jag vaknat;)
Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards