Alla inlägg den 8 mars 2013

Av mittlivsommalin - 8 mars 2013 17:19

Hej alla fina bloggläsare!!

Hemakt ledsen att jag inte bloggat på några dagar nu, men min

latsida har helt enkelt visat sig på sin bästa sida;) Nej, men nu ska

jag skärpa mig och lägga in minst ett inlägg om dagen så bloggen

blir roligare att läsa, för det är det med fler inlägg:) Men nu tänkte

jag iallafall lägga upp två bilder från veckan som gått:) Inte

så många denna gången, men bättre än inget;)

 

Unnade mig en kopp varm choklad häromdagen. Mums..


 

Min "nya" träningsoutfit;) Samma kläder och samma väska, men ny vattenflaska:) Och

jag har aldrig lagt ut en helbild på hur allt ser ut tillsammans, så den kom nu tänkte jag;)


 

Dagens outfit:)

Byxor; Cubus

Kofta; Ullared

Linne; Ullared

Tröja; GinaTricot


Ja, som ni märker har jag en hel del kläder från Ullared:) Men jag gillar den

affären:) Billigt, bra och snyggt. Kanon bra!!:D


Men nu ska jag gå och fixa lite på mitt rum:)

Sköt om er och ha en fortsatt bra fredag alla fina!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards