Alla inlägg den 9 mars 2013

Av mittlivsommalin - 9 mars 2013 22:39

Hej igen alla fina!!

Kollade ni på melodifestivalen?? Det gjorde ju jag;) Jag tyckte helt klart

att det var rätt som vann!! Grattis Robbin!! Älskar verkligen hans låt. Den

är verkligen super bra!! Hoppas den kan gå långt:) Kul också att han vann

efter att han kom från andra chansen:) En sak som med faktiskt är ganska

kul är att han är ju skåning;) Så jag har helt enkelt tillbringat min lördagskväll

framför tv:n, med godis och ostbågar framför melodifestivalen:) Mysig lördag!!

Men nu är jag trött, så jag ska bara tömma maskinen, göra vid mig och gå

och lägga mig:)

Så sov så sött!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 9 mars 2013 19:25

Hej igen alla fina!!

Sitter just nu i soffan med datorn i knät och väntar på att melodifestivalen

ska börja:) Vem tycker ni ska vinna?? Själve vet jag inte vem jag vill

ska vinna;)

Har precis ätit pizza:D Det var verkligen supergott!! Mums:)

Tog lite bilder på min orkideé innan eftersom att jag älskar att

ta kort som ni kanske märkte i tidigate inlägg;) Kanke lite tråkiga

bilder, men rätt fina tycker jag:) Vad tycker ni?? Har jag en framtid

som fotograf??;)

     

Älskar att ta många kort av samma sak från olika vinklar och olika zoomningar:) Älskar

helt enkelt att ta kort:)

Men nu ska jag gå och hitta på något innan melodifestivalen börjar:)


Sköt om er!!

Kramar<3 

Av mittlivsommalin - 9 mars 2013 16:27

Hej alla fina!!

Hoppas ni har en fin lördag!!

Idag var jag och min familj ute och gick en runda. Vi gic och handlade

och sen gick vi till kyrkogården där jag tog en del bilder för en gångs

skull;) Det var verkligen superfint väder i förmiddags, men nu är det

mulet och inte alls fint. Men när vi gick blåste det som in i bomben.. Så

det var jobbigt att gå dit i motvind, men det var rätt lugnt att gå hem eftersom

det var medvind då;)

                   

Vädret var helt underbart med sol!! Men nu när jag sitter här och skriver till er

börjar det SNÖA!! Jag vill inte har snö nu när det äntligen började bli vår med

varmare väder och sol. Men det är bara att gilla läget..

Annars har jag inget speciellt planerat idag:)

Igår var jag hos en tjejkompis med två andra kompisar, så vi var fyra stycken och

lagade middag och snackade. Hade verkligen super mysigt och trevligt!!<3 Synda

bara att den femte tjejen inte kunde:( Men vi får träffas alla fem sen:)

Vi åt tacos och snackade skit;)

      

Mums!!

Sen blev det godis och chips;) Mindre nyttigt men minst lika gott;) Haha!! Men det måste man

få unna sig ibland:)

Nu ska jag gå och plocka undan lite kläder och lyssna på musik:)

Kommer lägga in månadens bild också så småning om;)


Sköt om!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards