Alla inlägg den 21 juli 2013

Av mittlivsommalin - 21 juli 2013 18:57

Hej alla fina!!

Hoppas ni haft det bra!!

verkligen super ledsen att jag inte bloggat på 3-4 veckor, men jag har gjort min livs resa:) Jag har nämligen varit i England i 3 veckor på språkresa. Jag var i Hastings i  England. Så jag har inte haft tid att blogga, men ni som är vänner till mig på Facebook, vet vad jag haft för mig;) Men det har varit ganska stressigt om dagarna, men jag har lärt känna såååå underbart fina människor. Jag bodde med en utav dem!! Hon var halt underbar!! Om jag var lite nere eller så, så frågade hon alltid hur det var med mig. Det ända tråkiga var att vi inte hamnade i sammma grupp eftersom att hon valde till dans, så då hamnade alla dansarna i en special grupp. Så det var lite tråkigt, men vi hade super kul tillsammans när vi umgicks. Kommer verkligen att sakna henne<3 Hon bor i Stockholm och jag lilla Skåne, men vi måste fixa så vi kan träffas någon gång, för träffas måste vi!! Kan inte bara släppa en så fin människa<3 Men jag har gjort en massa roliga saker under min resa. Jag har träffat nya människor, jag har brännt mig, jag har shoppat en del, jag har varit på museum, jag har varit i London på saitsing, jag har varit i London på shopping, jag har gjort resor till olika städer på "shoppingresor", jag har varit vid stranden, jag har blivit förkyld, jag har lärt känna en fin familj (dem jag bodde hos) och jag har fått uppleva och lära mig mer om en helt ny kultur. Jag har även gjort en massa mer. Denna resan har verkligen varit bland mina livs resor!! Helt underbar har den varit!! Upps, jag glömmde den viktigaste saken som jag har  gjort; Jag har ju gått i skola i 3 veckor. Men det känndes inte riktigt som skola, för det var ju inte som skolan hemma och vi gick bara 3 timmar om dagen. Men jag kommer sakna alla fina vänner som jag lärde känna under resans gång och även min fantastiska ledare som fanns där 24 timmar om dygnet och hjälpte mig med allt!! Tack alla inblandade som gjorde min resa så fantastisk som den blev!!<3 Och ett extra stort tack till mamma och papa som lät mig åka iväg!!<3 Laddar upp en massa bilder på bloggen sen, för nu ska jag gå och dusha innan jag ska mysa med mamma och pappa under deras sista semester dag:( Dem börjar nä mligen jobba imorgon:(

Men imorgon eller någon dag under veckan kommer det att komma en hel drös med bilder från min resa!!:D


Sköt om er!!

Kramar<3


Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards