Alla inlägg den 31 juli 2013

Av mittlivsommalin - 31 juli 2013 22:08

Hej igen alla fina!!

Hoppas allt är fortsatt bra med er!! Jag mår iallafall toppen!!:D Men däremot så

är jag lite trött, så jag tänkte bara kika in och säga godnatt och sov så sött innan

jag somnar;) Men vi hörs imorgon!!

Dröm sött!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 31 juli 2013 12:09

Hej alla fina!!

Hoppas er dag har börja bra!!

Igår var jag och en gamal klasskompis och shoppade på väla. Det var verkligen super mysigt och roligt, jag hade med andra ord en super trevlig dag:) Så det blev lite kläder med mig hem;) Haha, jag och en shoppingdag slutar nästan ALLTID med att jag har mist en påse med mig hem;) Shoppinggalen!! Tror att jag eventuellt ska träffa en kompis någon gång nu på sommarlovet, och då blir det givetvis shopping tillsammans:) Vad tycker ni bäst om att shoppa?? Byxor, kjolar, srumpo, linnen eller tröjor eller något annat?? Min favorit är helt klart överdelar över lag. Jag älskar att handla linnen, tjocktröjor, kortärmade, vanliga långärmade. Så ja, överdelar är helt klart min favorit. Så när jag shoppar brukar jag komma hem med tröjor eller någon annan överdel;)

Men nu ska jag äta lite:)

Sköt om er så länge, bloggar mer sen!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards