Alla inlägg den 2 april 2012

Av mittlivsommalin - 2 april 2012 21:26

 Hej alla fina!

Idag har jag haft en super mysig pappa-dotter dag:) Först körde

vi till väla och runt där omkring (hittade ingenting på väla! Det var

bara en massa skit!!) Och sen gick vi in till Media Markt och kollade,

och när vi hade varit där gick vi in till Ikea och åt. Jag köpte även

två nya kuddar till mitt rum:)  

Den och en svart:)

Jo, nu har jag en lite ide. Men saken är den att jag då efterapar min kusin. Förlåt!! 

Jo, jag tänkte börja hissa och dissa saker:)

Hiss: Gina Tricot, jo för dom har så fina kläder (oftast iallafall) Jag köper

ofta mina kläder där, och jag trivs som bara den i dom. Vad tycker ni om Gina??

Diss: Att det ska vara så dyrt att fixa sig! Jag skulle vilja fixa mina naglar till jag

konfermerar mig, oki det är inte så dyrt nu 200kronor kostar det. Men om man dessutom

ska gå till frissan som inte heller är billig, och köpt ett par skor som heller inte

var super billiga, blir det mycket pengar! Varför ska alla utgifter komma på samma

gång!!??Och sen ska man till Ulla Red, och jag ska klara mig på mitt barnbidrag. Så jag

dissar igentligen inte att det är dyrt, utan mer att alla utgifter ska komma på samma

gång!! Vad tycker ni, gör det det för er också??

Men nu måste jag spela gitarr..


Ha det bäst och god natt!!

Kramis   

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards