Alla inlägg den 22 april 2012

Av mittlivsommalin - 22 april 2012 21:03

Hej igen alla fina!!

Japp, jag har varit hos farmor och farfar med famij och fikat och

myst:) Mys,mys  Har ni hört att om man är född på en vardag, kommer

man fylla 50år samma dag?? Och det kom dem in på, så jag satt där med

mobilen och kalendern i högsta hugg när de frågade massa årtal, så

fick jag sitta där och byta år fram och tillbaks, fram och tillbaka..:P Och

i vissa fall stämmer det inte efterssom vi har skottår.

Så nu har jag precis landat in min säng efter jag tittat på Mästarnas

Mästare i vardagsrummet. Så här sitter jag i taights och mjukiströja

och myser:) Älskar att bara ta det lugnt och krypa upp i ett hörn av sängen

som är bäddad med massa kuddar och bara vara. Inga måsten och inga

läxor. Om två veckor kommer jag och min klass vara helt fria från läxor i en

hel vecka;) Kan ni tänka er??;) En vecka är igentligen ingeting, men bättre

än inget;) Vi ska nämligen praoa en vecka, och det ska bli super

intressant att komma ut på en "riktig" arbetsplats. Jag menar jag har varit med

mamma på jobbet och så, men det är inte samma sak. Om man är med sina föräldrar

blir det mer små prat med de andra och man ser inte arbetsplatsen på samma

sätt, som om man är ute på en helt annan plats med andra människor och så. Så

det ska bli super kul:)

Men nu ska jag hoppa in i dushen och plocka fram lite saker till

skolan imorgon och fortsätta mysa i min lilla hörna:)


Ha det bäst!!

God natt och sov så gott!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 22 april 2012 14:58

Hej på er alla fina!!

Jag har tagit en superliten blogg paus, men nu är jag tillbaka igen:) I fredgas

var jag igång igne:) Jag bakade biskwier, mums:D Och sen igår var jag på

min kompis konfirmation, och det var super fint alltihopa!!  God mat

och trevligt sällskap  Hon gillade min pressent:) Hihihi:) 

Jag tror jag måste vattna mina blommor som jag fick förra veckan

på min konfirmation, och de står fortfarande super fint. För jag sköter

dem fagtiskt superbra, för annars brukar jag kanske inte ta hand om dem

så mycket;)

Tänkte på en sak, hur många är det som har konfirmerat sig här?? Hur var er

konfirmation och vad fick ni förnågot?? Skulle vara super intressant att veta:D

Men nu ska jag nog gå och göra något, men jag vet inte vad:P


Kramis  

  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards