Alla inlägg den 9 april 2012

Av mittlivsommalin - 9 april 2012 11:06

God förmiddag alla fina!!

Idag ska jag öva inför konfirmationen, som är till helgen.Jag är verkligen

super nervös nu!! Men det ska väl fixa sig:)

Jag måste även fortsätta plugga inför provet som är på torsdag. Ghaaa..

Sen börjar jag skolan imorgon, efter en veckas slapp i soffan;) Är det

någon av er här som börjar sitt lov nu i veckan?? Då har ni er sköna kvar:)

Tänk, snart är det sommar!! Och nu är det redan vår. Det var inte länge

sen det var jul ju!! Var tar tiden vägen??!! Men i lördags kunde man inte

tro att det var vår. När jag vaknade och tittade ut genom fönstret ser

jag vitt på hela gräsmattan!! Vad är det?? Det ska inte snöa vid den här tiden

på året!! Men sen på eftermiddagen, var det putts väck igen, så det

gjorde inget:)

Kanske inte bloggar så mycket idag, eftersom jag har en hel del att

göra idag. Men jag bloggar iallafall en gång till:)


Hörs sen!!

Kramis  


Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards