Alla inlägg den 3 maj 2013

Av mittlivsommalin - 3 maj 2013 21:54

Hej alla fina!!

Hoppas att ni är vid gott mod och att allt är kalas bra med er alla fina!!

Det är mindre bra med mig kan jag säga.. Jag har nämligen dragit på mig en

sak som alla vill ha.. Eller inte;) Jag har nämligen dragit på mig en förkylning.. Suck.. Har

verkligen inte tid med att bli sjuk, så det får jag verkligen hoppas att jag slipper, men förkylningen

har bara blivit värre och värre med dagarna. Kände att jag började få ont i halsen i tisdags, och nu

några dagar senare har jag ont i halsen, näsan rinner, täppt i näsa, hostig och hes.. Men jag får

stoppa i mig hostmedicin och halstabletter så ska det väll ge sig så småningom:) Fast i och för sig;

man ska ju vara rädd om allt man får gratis;) Haha!! Nej, men det är bara allmänt jobbigt..

Skulle varit hos en kompis idag och firat henne, men hon fick ont i huvudet så hon ställde in.. Men

jag har det verkligen super mysigt ändån:) Sitter i soffan och myser med mamma och pappa och äter godis

och kollar hockey:) Mysig fredag!!<3 Men nu ska jag gå och kolla färdigt på hockeyn:)


Sköt om er och ha en bra helg!!

Bloggar mer imorgon!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards