Alla inlägg den 18 maj 2013

Mat

Av mittlivsommalin - 18 maj 2013 18:42

Hej igen alla fina!!

Hoppas ni haft och har en underbart skön lördag!!

Jag vet inte, men av mågon konstig anledning har jag gått runt och trott det varit

söndag hela dagen:) Men japp.. Jag har somsagt solat idag, kom precis in från

solstolen där jag satt och njöt i solen med en bok i handen:) Underbart med lite

sommar nu tycker jag efter den långa vintern:) Just nu sitter jag och väntar på att

pappsen ska komma hem med maten. Vesuvio var det ja:) Mums!! Sen blir det väl

duschen och esc i kväll med chips, godis och läsk i soffan:) Så en myskväll med andra

ord:) Ledsen att jag inte lagt upp bilder, hade tänkt ta en del bilder idag nu när det är

sol och allt.. Men min mobil är isönder och jag har inte riktigt lärt mig hur man laddar

över bilder från kameran.. Men jag hoppas det går bra ändån<3

Men ni får ha en fortsatt nderbar lördag!!

Sköt om er!!

Kramar<3

Av mittlivsommalin - 18 maj 2013 16:34

Hej alla fina läsare!!

Hoppas ni hade en bra avslutning på veckan i går. Idag är det helg!! Skönt. Men

ännu skönare eller konstigare är att jag slutar grundskolan om mindre än en

månad!! Hale galet!! Har gått på samma skola i 10 år och nu ska jag snart byta

för första gången- Känns lite smått konstigt faktiskt, men det ska bli så kul:)

Idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma och slappat, har även solat

ett tag men efter en timme orkade jag inte mer för då höll jag på att tina bort;) Och

nu sitter jag och familjen och kollar på ishockey:) Heja sverige!!

Bloggar mer senare!!

Sköt om er!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards