Alla inlägg den 7 maj 2013

Av mittlivsommalin - 7 maj 2013 18:42

Hej alla fina!

Hoppas ni fått en bra start på veckan!!

I lördags var vi i Malmö på Emporia och shoppade lite:) Tänkte lägga upp två

bilder sen på kläder jag köpte:) Väldigt mysigt iallafall<3

I söndags gick vi bara hemma och jobbade lite i trädgården (eller mamma och pappa

jobbade i trädgården medan jag gick inne med tanke på min förkylning) Så jag fixade fika,

mat och dricka till mamma och pappa:) Så jag var en mini hemmafru för en dag, eller

nja jag kan få sånna ryck och bli det ibland då jag diskar och har mig;)

Igår var vi i Helsingborg hos min tandläkare, åt på Väla och sen gjorde jag äntligen min grade

på gitarr!! Skönt att ha den gjord.. Känndes bra, men vi får väl se när poängen kommer:)

Idag har jag gått i skolan som vanligt, och vi har gjort näst sista nationella provet idag!! Såååå

skönt!! Bara en del kvar i matte som vi ska göra nästa torsdag, men sen är alla proven klara!! Sjukt

skönt!!

Nu har vi precis ätit, och dessutom satt vi ute i det sköna vädret, men nu börjar det bli lite mulet

och kallt. Imorgon ska vi orientera så då måste det bli lite fint väder iallafall:)

Detta blev ett litet tråkigt inlägg, men en liten kort uppdatering på mitt liv:) Men tänkte ta kort och

ladda över i datorn så jag kan visa er mina fynd i lärdags:) Antingen kommer de senare ikväll eller så kommer

dem imorgon, vi får helt enkelt se:)


Sköt om er!!

Kramar<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards