Alla inlägg under april 2012

Av mittlivsommalin - 8 april 2012 22:02

Hej igen!

Nu har jag duschat och pluggat, och nu är jag super trött!! Så nu

ska lilla jag lägga mig och få min lilla skönhets sömn;) Jag gick ju inte

och la mig förrän vid kvart i tre inatt:P Så innan jag somnade, hörde

jag postlådans lock på vår postlåda öppna sig, och det var tidningen

som kom;) Så det sätter ju sina spår;)

Jo, har funderat lite och kommit fram till att jag hissar och dissar

ibland när jag känner för det, så inte varje dag.

Nepp, detta går inte längre. Nu går jag och lägger mig.


Sov så gott, så hörs vi imorgon!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 8 april 2012 17:48

Hej igen alla fina!

Jag måste säga att jag känner mig super glad och stolt:) Det är jag

för att jag har så fint på mitt rum:D Så nu sitter jag i min nybäddade

säng och bloggar, och kollar på djunglens drottning. Såå sjukt program

måste jag säga.. Typ som robbinson men värre..:P

Ne nu ska jag kolla vidare, så hörs vi sen.

Kramis  

Av mittlivsommalin - 8 april 2012 13:37

Hej.

Jag har tagit en liten bloggpaus på typ två dagar, men nu är

jag tillbaka igen!!:) Mamma och pappa är ute och går, och jag har

bäddat rent i min säng och pluggat lite glosor. Sen ska jag kolla

på No läxan och slänga in en maskin tvätt till mamma:)

Igår hade vi gäster, och vi hade som säkert många andra hade: Påsk

buffe:) Mums!! Och så hade vi biskvier och en marsipan tårta

till fika:) Mums!!

Idag är det söndag, och då kommer min farmor och farfar hem från sin

lilla mini semester med faster och farbror. Saknar er så!! 

Ne nu tror jag maskinen är klar, så nu måste jag fixa det.


Hörs sen!!

Kramis   

Av mittlivsommalin - 6 april 2012 13:10

Hej alla fina.

Jag bloggade inte igår, för jag hade inte tid. Och känner

igentligen inte för att blogga idag heller.. Känner bara för att

stoppa huvudet undet täcket och bo där!! Jag är förkyld,

och lite sånt..

Men annars har jag ingeting mer att säga just nu. Det

är bara att hoppas att lilla jag blir på bättre humör snart:)


Bloggar nog mer sen.

Ha det bäst!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 6 april 2012 13:10

Hej alla fina.

Jag bloggade inte igår, för jag hade inte tid. Och känner

igentligen inte för att blogga idag heller.. Känner bara för att

stoppa huvudet undet täcket och bo där!! Jag är förkyld,

och lite sånt..

Men annars har jag ingeting mer att säga just nu. Det

är bara att hoppas att lilla jag blir på bättre humör snart:)


Bloggar nog mer sen.

Ha det bäst!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 4 april 2012 11:49

Hej alla fina!

Jag orkade inte blogga i går kväll:P Men jag tänlte att jag kan ta gårdagens hiss

och diss idag istället:)

Hiss: Det fina vädret. Japp, för när det är så fint kan man vara ute, och när

man tittar ut så ser man sol istället för regn och blåst. Mys mys

Diss: Att plugga inför prov! Ja när man ska ha prov måste jag typ börja minst en och

en halv vecka innan, för att jag ska lära mig något. Jag är likssom en sån person

som måste sitta länge för att jag ska lära mig något..


Dagens hiss och diss.

Hiss: Loven. Det är så skönt att få lov när man gått i skolan så länge:)

Diss: Jo, jag har hittat en super snygg bikini som är Sveriges flagga och där står sweden

på den. Jag vill ha!! Men en del kostar 130kronor!! Aldrig i livet att jag går och köper en

bikini för 260kronor! (även om jag vill ha, men där går gränsen!)


Komentera gärna mina hissar och dissar:)

Men nu ska jag nog kolla på top model sverige:)


Ha det bäst!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 3 april 2012 16:37

Hej alla fina!

Jag skulle bloggat i förmiddags, men jag hann inte. Jag gick upp vid nio

och åt frukost och kollade lite på nåt play program. Sen satte jag igång

att baka:) Jag bakade mandelmassebottnar till Beskwier. Så jag gjorde

det, satte in dom i ugnen, och sen vakna pappa så vi fixade lite på mitt

rum. Efter vi hade gjort det, smällde jag ihop smörkrämen och bredde på

allihopa med andan i halsen. Det är likt mig;) Jag skulle ju spela gitarr

halv tre, och kvart över tre står jag fortfarande och brer smörkräm på

sakerna.. Men jag vänder alltid på det. Om vi ska iväg tex. 5, så duschar

jag och sätter på mig mjukiskläder. Sen går jag och vilar, och vid halv 5

börjar jag klä på mig;) Sån e jag!:) Sen åt vi middag och nu har jag

precis doppat allihopa i choklad:p

Så nu ska jag vila och sen plugga inför provet nästa vecka..


Ha det bäst så länge!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards