Alla inlägg den 13 maj 2012

Av mittlivsommalin - 13 maj 2012 16:42

Hej alla fina!!

Jag är verkligen super ledsen för att jag inte har bloggat på nästan hela veckan!! Men jag

har typ haft massor med saker att göra på dagarna och lagt mig vid nio, eftersom jag gick

upp vid sex hela veckan. Men nu är jag igång igen, så kika in här varje dag och då är här

ett nytt inlägg!! 

Igår var jag och min familj på väla, och jag shoppade loss riktikt!!

   En super snygg tröja som ser ut så här på baksidan och helt enfärgad

på framsidan.


Och en bekini,ett par byxor och ett par skjorts.


Nu är våren/sommaren här, och igår var det bara en månad till vi slutar skolan!! Det är

inte klokt vad tiden springer iväg!! Det var inte länge sedan jag började F-klassen ju;) Hihi.

   

Om en halv timme-timme kommer farmor och farfar hit och ska fika. Så mamma hade

en färdig safrans mix i skåpet som jag slängde ihop och in i ugnen för ett tag sedan. Sen har

jag lite problem med att mitt hår blir lite fett ibland, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken

mer än att jag tvättar håret en gång om dagen. Har ni något tips på ett bra scampoo?? Tar

taksamt imot tips!! 

Nehe, nu ska jag gå och förbereda det sissta innan de kommer.


Ha det bäst!!

Kramis   

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards