Alla inlägg den 29 maj 2012

Av mittlivsommalin - 29 maj 2012 21:10

Hejsan alla fina!!

Idag är det bara två veckor till jag slutar skolan!! Helt

galet vad tiden går fort!! Var tar tiden vägen?? När slutar

ni skolan?? Men det märks att skolan snart är slut, för man gör

typ inget vettigt längre;) Hihi, men det tycker jag vi är värda

när vi sliter som djur resten av året!! På fredag ska vi till nånstans

med klassen, på måndag ska vi springa en mil, den 7:de ska vi ha

klassens dag (min klass ska cykla dresin) och dagen innan vi slutar

skolan ska vi ut och vandra. Undrar om skolan tycker vi börjar

bli tjocka??;) Haha;) Men det är faktiskt rätt skönt att röra

på sig. Det känns så skönt när det är gjort liksom.

Idag har jag typ inte gjort någonting, gått omkring i min one-pice

och kollat på TV. Man har ju inga läxor att göra;)

Men nu tror jag bestämt att sängen kallar på mig:)


Sov så sött!!

Ha det bäst!!

Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards