Alla inlägg den 21 maj 2012

Av mittlivsommalin - 21 maj 2012 19:14

Hej alla fina!!

Ny vecka, nya tag!! Hur har er dag varit?? Min har varit super bra i solskenet:) Hoppas

våren/sommaren har kommit för att stanna denna gången!! Hade mina ballerina skor

för första gången idag;) Och när jag kom hem var det bara att öppna alla

fönstren och sätta igång mammas och pappas fläkt för det var super varmt här

hemma. Sen bytte jag om till skjorts och en t-tröja, och så har jag gått och mösit

och pluggat idag. Men nu mot kvällen blev det för kallt, så jag har precis hoppat i min

one-pice;) Mys,Mys:)<3

Nu sitter jag och myser i min one-pice i sängen och kollar på TV. Denna

veckan har jag hyfsat mycket läxor, men ändån inte överdrivet mycket;)

Nehepp, nu får jag hitta på nåt annat att göra, kan inte sitta här hela kvällen

och dega;) Men det kommer jag ändån göra vid 8 till klockan 10;)


Ha det bäst så länge!!

Kramis<3

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards