Alla inlägg den 16 maj 2012

Av mittlivsommalin - 16 maj 2012 21:27

Hej alla fina!!

Idag var det sissta dagen i skolan, så nu är det "lång" helg!!:) Ja,jag

vet att jag skrev att jag ska blogga varje dag, men igår var jag super trött

så jag bloggade aldrig. Är super ledsen för det!! 

Men en sak blir jag lite iriterad över.. Om vår klass ska kolla film blir det

alltid thrillers eller skräckfilmer!! De tänker aldrig på att vissa (jag) är

lite barnslig av mig och inte tycker om skräck filmer!!   Jag tycker

super mycket om min klass annars , men just när det gäller att välja filmer

blir jag lite små iriterad..  Hur har ni det när ni ska kolla film i er klass?? Känner

ni igen er, eller är det helt annorlunda??

Men nu ska jag gå och sova lite. Men det ska tydligen oska inatt och så.. Jag hatar

oska!! Ja, som ni märker är jag nog fortfarande lite barnslig, men det bjuder jag på  Jag

bjuder på mig själv, (ibland iallafall )  


Hoppas ni haft en super bra dag idag!!

Ha Det Bäst Och Sov Så Sött!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards