Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Fullt upp i helgen

Av mittlivsommalin - 28 maj 2013 17:31

Hej alla fina bloggläsare!!

Hoppas allt är väl med er!!

Ledsen att jag inte bloggat under helgen och igår!! Men i går orkade jag helt

enkelt inte efter lunken på 1mil.. Det blev duschen och soffläge när jag kom hem:) Och

i helgen har jag ju som ni vet inte haft min mobil, och sen har vi varit i Ullared med min moster

och hennes man och dotter. Super mysigt var det:) Kom dit i fredags och åkte där ifrån i

söndags:) Hittade faktiskt ganska mycket kläder, men jag var tvungen att sortera ut vissa

kläder eftersom att min lilla budjet inte har huuuur mycket pengar som helst;) Men min älskade

mamma och även pappa gav en hjälpande hand och gav mig lite klädesplagg:) Men eftersom att

min mobil varit inlämnade har jag inte lagt in några bilder eftersom att jag är lite osäker på hur man

gör med kameran;) Men nu har jag fått tillbaks min älskade mobil, men nu finns det bara ett problem

till.. Jag kan inte koden till mitt googel konto och pappa jobbar, så jag kan inte ladda hem appar,

och med det kan jag altså inte fotta från mobilden och föra in bilderna i kameran eftersom att jag inte

har bloggplatsen appen.. Men jag ska bara städa lite på mitt rum och sen ska lilla jag ta lite kort

på några saker jag köpt och sen ska jag försöka ladda upp bilderna från kameran till datorn.. Men vad

gör jag inte för mina kära bloggläsare??<3 Jag ska försöka att hinna med att fotta och lägga upp dem

innom en timme:) Men annars kommer dem senare ikväll, jag lovar<3

Idag slutade jag redan halv 12, för vi hade halvstudiedag. Så vi hade en lektion och sen hade vi dans

på chemat; Bugg blev det. Jag räknade ut att jag dansade med ungefär 11 killar:) Vi tjejer roterade efter

en genomgång, så det var därför. Jag hade nog inte blivit uppbjuden av 11 killar, det är en sak som är

säker;)

Men nu ska jag säda sen kommer det bilder från helgens inköp:) Kan inte lägga upp bilder från själva

helgen eftersom att jag inte var så smart så att jag tog med mig kameran;) Smart malin!!;)


Sköt om er så länge!!

Kramar<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivsommalin - 10 december 2013 18:53

Hej alla fina!! Ja nu har jag bytt blogg igen. Jag började om från 0 och har börjat om från början helt enkelt. Jag hoppas verkligen att ni föjler med mig dit:) mariecarolinemalin.blogg.se Kramar<3 ...

Av mittlivsommalin - 8 december 2013 15:18

Hej alla fina!! Hoppas allt är bra med er!! Just nu ligger jag i sängen under min filt och fryser:( Det är verkligen ruggigt kallt idag. Det har ju snöat och nu regnar det så det blir bara slaskigt:( Så vädret är tråkigt och det är lite mörkt när k...

Av mittlivsommalin - 7 december 2013 16:18


Hej alla fina!! Hoppas allt är bra med er!! Idag har det börjat snöa hos oss:) Kul, men jag brukar ha dåligt balans med cykeln när det är snö och halt;) Och nu har jag en dator också att hålla reda på och inte skada;) Idag har vi varit och köpt jul...

Av mittlivsommalin - 3 december 2013 10:29

God morgon alla fina!! Hoppas allt är bra med er!! Igår var jag ledig, och idag ska jag va där på eftermiddagen, så nu ligger jag och myser i min säng och slö kollar på tv:) Jag har kommit på att jag brukar skriva väldigt mycket om vad jag gör ...

Av mittlivsommalin - 2 december 2013 15:15

Hej alla fina!! Igår "jobbade" jag mellan 7-13:30. Så jag gick upp vid 5 tiden.. När jag kom hem var det att byta om och sen iväg på julbord. Och i lördags "jobbade" jag mellan 15-21. Så et har inte blivit så mycket sömn i helgen, men jag är helt l...

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards