Alla inlägg under maj 2012

Av mittlivsommalin - 3 maj 2012 21:33

Hej alla fina!!

Såå skönt väder det varit idag!! Så fort jag kom hem igår och idag slängde

jag mig ut på altanen och satt där och njöt av värmen, med läxböckerna

i högsta hugg;) Just nu kollar jag lite på Jess, och ska göra vid mig

för sängen och sen kolla vidare på Lets dance. Imorgon är det sista

skoldagen för mig på en vecka, skönt:) Vi har nämligen prao hela nästa

vecka, så jag har lagt fram lite oömma kläder till det stället jag ska vara på,

kanske säger det lite senare.


Sov så gott och god natt!!

Ha det bäst!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 1 maj 2012 21:42

Hej alla fina!!

Idag har det varit super fint väder!! Så min familj och jag har varit ute

i trädgården och fixat hela dagen. Jag har fixat fika,fixat iordning maten, varit ute och gått.

pysslat om min älskling och massa annat:) Kallar mig själv duktig;)

Men nu är jag trött, så nu ska jag gå och knyta mig:)


Ha det bäst och sov så sött!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards