Alla inlägg den 2 mars 2012

Av mittlivsommalin - 2 mars 2012 22:42

Hej.

Nu har jag städat klart på mitt rum och sen har jag kollat på

minuten, the voice sverige och modern family. Men nu börjar mina ögonlock

gå ner, så nu ska jag gå och sova:)


Sov så gott!!

Kramis  

Hej

Av mittlivsommalin - 2 mars 2012 17:13

Hej.

Förlåt att jag inte bloggat på två dagar. Men igår var jag hemma fem och sen

iväg igen vd sex och hemma vid nio och sen slocknade jag.

Men nu måste jag dra igång min bloggning som sjutton  Men jag hoppas

verkligen att ni inte slutar läsa min blogg bara för att jag inte bloggar på en-två

dagar, även om jag vet att de flesta som bloggar bloggar varja dag. Men jag går

i åttan och det är det året som är tuffast. Så jag hoppas att ni har tålamod och

förståelse  

Vad har ni gjort idag?? Själv har jag varit i skolan som vanligt och badat på idrottslektionen.Sen

har jag typ ängnat resten av min dag hitentills här på mitt rum. Jag storstädar nämligen  Det är

super tråkigt att börja att likssom ta tag i det, men sen när man börjar går det

som på räls  Och i mitt fall kan fagtiskt städningen vara kul ibland  Men om man

gör den rolig blir den rolig    

Men nu måste jag fortsätta städa mitt rum, så hörs vi senare. (Och denna gången lovar jag  )  


Men ha det super bra så länge!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards