Alla inlägg den 17 mars 2012

Av mittlivsommalin - 17 mars 2012 13:24

Hej.

Jag vet att min uppdatering varit kass de fyra sista dagarna. Men jag kan berätta vad

som hänt lite kortfattat:)

- I onsdags kom jag hem sent. Sen åt vi, och sen gick vi till farmor och farfar

men farfar var sjuk så vi gick hem och sen pluggade jag hela kvällen.

- I torsdags kom jag hem sent igen, körde ner till Cellest och köpte lite saker

till min konfirmation, sen hem och äta, plugga och iväg till sinneros-mässan.

- I fredags kom jag hem vid ett för vi hade ingen idrott, åt lite och iväg till

Väla och shoppade:) Hittade en super fin klänning som jag ska ha på min konfirmation

och en tjock tröja som jag har på mig just nu och myser i:)

Och idag har jag varit på scouterna och när jag kom hem hoppade jag in i duchen (för

vi eldade), och åt. Nu ska jag börja städa mitt rum som ser ut som ett bomb nedslag igen!!

Så där har ni andledningen till varför jag inte bloggat på länge:) Men denna veckan ska

jag verkligen försöka bättra mig 

Bloggar mer sen.


Ha det bäst så länge!!

Kramis   

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards